Riječka farmaceutska tvrtka JGL d.d. krenula je u osvajanje još jednog globalnog tržišta, ovaj puta krenula je na tržište Indonezije.
Od potpisivanja ugovora s partnerom do izvoza proizvoda trebalo je proći oko godinu i pol dana, a nakon okončanja registracijskog postupka, prva isporuka realizirana je u srpnju, a najinternacionalniji brend tvrtke, Aqua Maris, na indonezijsko je tržište lansiran tijekom kolovoza 2014. Nakon potpisa ugovora s partnerskom tvrtkom PT SOHO Industri Pharmasi, respektabilnom farmaceutskom kompanijom, koja posluje od 1946. godine, JGL je u Indoneziju isporučio 40 tisuća Aqua Maris proizvoda, ali je zbog povećane potražnje dodatno isporučeno još 55 tisuća. Partner je iskazao interes i za druge proizvode JGL-a, uz daljnje širenje s inovativnim proizvodima iz linije Aqua Maris, a to se ponajprije odnosi na oftalmološku grupu proizvoda.
Cilj im je zajedno s partnerom upoznati indonezijsku stručnu i širu javnost o blagodatima korištenja morske vode, potaknuti naviku korištenja te brendu Aqua Maris osigurati dostupnost i kvalitetno pozicioniranje proizvoda u ljekarnama u urbanim predjelima Indonezije. Mnogobrojno brzorastuće tržište od 250 milijuna stanovnika predstavlja velik potencijal, a ekonomska predviđanja govore da će Indonezija do 2020. biti deseta najmoćnija ekonomija svijeta. Partnerska tvrtka PT SOHO Industri Pharmasi uspješno posluje i na tržištima izvan Indonezije, stoga JGL ozbiljno razmatra mogućnosti širenja suradnje na ostatak regije.
>> JGL-ov morski sprej za nos na 10 tržišta Europske unije