Svi na internetu, al

Ne biste vjerovali što je za većinu hrvatskih tvrtki nepoznanica

Trgovina
Luka Stanzl/PIXSELL
16.01.2013.
u 12:03

Samo 20% malih tvrtki u Hrvatskoj internetom poboljšava prodaju, Google posebnim programom cilja na agencije koje će im otvoriti oči

Iako 90 posto malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj ima pristup internetu, samo 20 posto njih internet koristi kao alat za poboljšanje prodaje svojih proizvoda i usluga, prenosi Poslovni dnevnik.

Pokazalo je to istraživanje koje je za tvrtku Google Hrvatska provela agencija za istraživanje tržišta GfK na uzorku od 700 malih i srednjih tvrtki iz cijele Hrvatske. I kada je riječ o e-trgovini, broj kupnji obavljenih putem interneta u Hrvatskoj je relativno nizak. Razlog tome leži, među ostalim, u slaboj lokalnoj ponudi e-trgovina. Prema podacima Eurostata, samo 16 posto korisnika interneta u Hrvatskoj obavilo je kupnju putem interneta, dok je taj broj dvaput veći u Sloveniji, a u Njemačkoj iznosi čak 65 posto.

Zašto se u Hrvatskoj malo kupuje putem interneta, doznajte ovdje: E-trgovina većini malih tvrtki u nas nepoznanica

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije