Slično prijašnjim godinama, i za 2009. je finska Nokia proglašena najskupljim europskim brandom. Poznati sjevernoeuropski proizvođač mobitela, čija je vrijednost viša od 35 milijardi eura, ponovno je osvojio titulu "najrobne marke" Staroga kontinenta, podaci su Europskog instituta za istraživanje brandova.
Iza finske Nokije po vrijednosti branda je francuska marka LVMH, koja u vlasništvu ima brendove kao što su Luis Vuitton ili Dior.
Na ljestvici "najbrandova" Europe našli su se i britanski Vodafone, poznati njemački autoproizvođači Mercedes i BMW, kao i telekomunikacijska kompanija Deutsce Telekom.
U društvu najvrednijih robnih marki Europe našlo se i slovensko Gorenje. Vrednovanje robnih marki provedeno je u sklopu istraživanja "Eurobrand2009" u kojem se našlo 3000 brandova iz 24 države Europe.
re Nokie njen uspjeh je rezultat vizije jednog čovjeka koji je kompaniju pred stečajem odveo u ove visine. Takvih ljid ima posvuda, pa i kod nas ali ne dobiju baš priliku re. finske skromnosti ona je podosta rezultat stoljetnoe interakcijee sa velikim susjedom. To te nauči skromnom ponašanju