Na najvećem svjetskom sajmu ribe - Seafood Expo Global 2022, koji završava danas u Barceloni među 1500 izlagača iz 76 zemalja sudjeluje i 13 domaćih proizvođača i prerađivača ribe u organizaciji Hrvatske gospodarske komore. Poljoprivredno poduzeće Orahovica predstavilo je svoje proizvode i brand Panona Mare. PP Orahovica jedan je od samo pet izlagača slatkovodne ribe te je pažnju posjetitelja privukao kao jedini brand koji je na sajmu prvi put predstavio novi ready-to-eat panirani program slatkovodne ribe.
- Našu ponudu čini najkvalitetnija slatkovodna riba uzgojena i svježe izlovljena iz vlastitih ribnjaka u strogo kontroliranim uvjetima koji osiguravaju svježinu i visoku kvalitetu ribe. Uz proizvode svježe cijele očišćene ribe, odrezaka, fileta i ribljih delikatesa, na ovom sajmu prvi puta predstavljamo proizvode smrznute i panirane ribe prilagođene potrebama potrošača, jednostavnijoj pripremi i ukusnijoj konzumaciji ribe, stavljajući naglasak na kvalitetu i nutritivnu vrijednost proizvoda. Konstantnim ulaganjem u kvalitetu naša riba našla je svoje mjesto na svim važnijim tržištima Europe, a novi proizvodi s kojima tek krećemo na tržište, rezultat su stalnog praćenja trendova i potreba tržišta te ulaganja u tehnologiju, istraživanje i razvoj proizvoda - izjavio je Saša Breznik, predsjednik uprave PP Orahovice zadovoljan pozitivnim komentarima posjetitelja koji su kušali nove proizvode.
Panona Mare najveći je hrvatski proizvođač slatkovodne ribe te jedini prerađivač slatkovodne ribe koji će ponuditi panirani program. PP Orahovica želi se predstaviti i novim konzumentima te pokazati potencijal slatkovodne ribe, a panirani program će se na policama hrvatskih trgovina naći ove jeseni. Uz domaće tržište, Panona Mare svoje proizvode izvozi u Mađarsku, Rumunjsku, Bugarsku, Srbiju i Poljsku te i na ta tržišta planira izvoziti panirani program.
Predstavljanju programa branda Panona Mare doprinio je i chef Tomica Đukić koji je do sada razvio brojne recepte sa slatkovodnom ribom. Posjetitelji sajma na hrvatskom štandu mogu degustirati jela chefa Đukića.
- Slatkovodna riba manje je zastupljena na globalnom tržištu, no ima veliki potencijal koji različiti prerađivači, ugostitelji, trgovački lanci pa i chefovi počinju prepoznavati. Brojne su mogućnosti kreiranja jela koja iznenađuju okusom i kojih se ne bi mogli posramiti ni najprestižniji svjetski restorani. Vjerujem da će slatkovodna riba postati sve popularnija i traženija – kako u ugostiteljstvu, tako će je i krajnji korisnici sve više uvrštavati u svakodnevni menu - zaključio je chef Tomica Đukić.