U zagrebačkom Plaza Event Centru (ex. Hypo Event Centar) u utorak i srijedu, 7. i 8. veljače, više od 500 event stručnjaka i predstavnika industrija povezanih s organizacijom događaja sudjelovalo je na RSVP festivalu. Jedini regionalni festival specijaliziran za evente u svom drugom izdanju ugostio je brojne inozemne i domaće stručnjake koji su se bavili tehnologijama u event industriji i event turizmom. Dvodnevni program donio je 18 predavanja i 2 okrugla stola te 6 radionica na kojima su sudionici mogli naučiti više o pojedinim segmentima organizacije događaja.
Prvi dan programa imao je naglasak na tehnologijama koje događajima daju dodatnu kvalitetu, od mobilnih aplikacija i tehnologija koje olakšavaju umrežavanje sudionika, do korištenja proširene i virtualne stvarnosti za kreiranje atraktivnih sadržaja, trendova na društvenim mrežama te content oglašavanja i native marketinga. Drugi dan fokusirao se na event marketing, odnosno razvoj destinacija. Sudionici su mogli čuti uspješne primjere pozicioniranja Nizozemske kao jednog od vodećih odredišta kada je riječ o poslovnim događajima te Bratislave koja vrlo uspješno razvija kongresni turizam. Na okruglom stolu Kako postaviti Hrvatsku na mapu event organizatora panelisti su komentirali da se Hrvatska ne bi trebala bojati mega evenata jer se jedino kroz praksu može savladati sva kompleksnost takvih događaja. Dotaknuli su se i zakonske regulative vezane uz gostovanje stranih izvođača i istaknuli da je kvalitetna jer je znatno jednostavnija nego u inozemstvu, a državi osigurava prihod od događanja.
Dodijeljene su i Attend nagrade za najbolja događanja u 8 kategorija i počasnoj kategoriji Najbolji event. Prve godine dodjele nagrade prijavljena su 102 događanja. O nagradama je odlučivao peteročlani nezavisni žiri koji su činili Dan Walsh (PR stručnjak), Mary Kirillova (event organizatorica i osnivačica prvog web sitea za zapošljavanje event stručnjaka), James Morgan (suosnivač tvrtke SharedXP koja je razvila tehnologiju koja organizatorima omogućava da od potencijalne publike prikupe ideje za nadolazeće evente), Joe Buckhurst (Group Dynamics, razvoj event tehnologije) i Snežana Subotić (event organizatorica i osnivačica agencije Prototip Events). Njima se ove godine pridružio Ivan Lijović kao predstavnik organizatora, a od iduće godine inozemnom žiriju će se kao član pridružiti predstavnik Visualia festivala, pobjednika počasne kategorije Najbolji event. U kategoriji Najbolji B2B / B2C / Interni event slavio je projekt FM World 12th Anniversary u organizaciji makedonske tvrtke Duna. Najbolji event predstavljanja proizvoda ili usluge je
John Jameson Secret event koji je realizirao Komunikacijski laboratorij iz Hrvatske. U kategoriji Najbolji kongres / konferencija / sajam žiri je odabrao 10. Combis konferenciju u organizaciji hrvatske tvrtke Combis. Najbolji sportski event je Final 4 SEHA - Gazprom liga u organizaciji hrvatske tvrtke SEHA. Najbolji glazbeni event je Fresh Island iza kojeg stoji hrvatska tvrtka A4. Najbolji kulturni event je Visualia festival koji je osmislila i postavila pulska Udruga Sonitus. Najbolji neprofitan / društveno koristan event je Brave New World koji su producirali HUB385 i CityOS. Najbolji online event je Fashion.hr Viber kampanja koji je organizirala tvrtka FHR (RED agencija).
U Expo zoni sudionici su mogli upoznati vrhunsku opremu koja mijenja kompletnu sliku nastupa na eventu. SD7 digitalna konzola imala je premijeru u regiji, a predstavljeni su i MLA Mini razglas od Martin Audia i Robe BMFL Spot light oprema. Sudionicima su sve prednosti uživo demonstrirali grupa Vatra na Expo pozornici u utorak, a Parni valjak u srijedu.