- Nemamo ništa protiv lokalnih medija, samo želimo da se uvažava i nas iz neprofitnih medija - kazala je Melisa Skender s portala forum.tm sudjelujući na panelu o raspodjeli sredstava iz Fonda za poticanje pluralizma medija koji se održao u Opatiji, u sklopu 9. Dana elektroničkih medija.
Kako bi se pronašao zajednički jezik i premostio jaz oko te teme zaključno je predloženo da Nacionalna udruga televizija (NUT), Hrvatska udruga radija i novina (HURIN) te Neprofitna mreža zajednički pripreme svoje prijedloge vezane uz raspodjelu novca iz Fonda koji bi se onda dostavili Ministarstvu kulture prije izrade novog Zakona o elektroničkim medijima.
"HTV mora biti najskuplji"
Na idućem panelu gdje se govorilo o djeci kao gledateljima TV programa nekoliko osnovnoškolskih i gimnazijskih učenica iz Opatije ustvrdilo je da televizija kao medij nije prijatelj djece jer se često na ekranu i tijekom dana prikazuju sadržaji neprimjereni djeci. Posljednji panel bavio se pak marketinškim tržištem elektroničkih medija. Od predstavnika lokalnih i regionalnih televizija moglo se čuti da je "prodati marketing na tim televizijama uvijek problematično".
- Razlog tome je što podaci o gledanosti regionalnih televizija nisu dovoljno precizni. Drugi je problem što HRT u nekim vremenskim blokovima svoje termine prodaje za kikiriki pa oni s malim budžetima za oglašavanje idu radije na HTV nego na neku lokalnu televiziju. HTV mora biti najskuplji što se oglašavanja tiče, ne može težiti tome da sekundu oglasnog prostora prodaje za 50 kuna - kazao je Zoran Kovačić iz NUT-a, dok se Renata Hafner s Nove TV nadovezala da je HTV u udarnom terminu najskuplji, a u ostalim dnevnim terminima najjeftiniji.
Hrvoje Maljak s HRT-a ustvrdio je da je HRT najskuplji na tržištu kada je u pitanju cijena oglašavanja, dodavši: "Mi na HRT-u pazimo da smo skuplji od Nove TV i RTL-a, ali naš je cjenik javno objavljen. Volio bih vidjeti i javno objavljene cjenike Nove TV i RTL-a". A kada se postavilo pitanje mogućeg ukidanja reklama na HRT-u, predstavnici RTL-a i Nove TV ponovili su da se oni već dulje zalažu za takvu odredbu. Predstavnici lokalnih medija smatraju da bi od te mjere koristi imale samo dvije nacionalne komercijalne televizije, ali ne i oni. A H. Maljak s HRT-a reče: "Potpuno ukidanje oglašavanja na HTV-u ne bi puno pomoglo drugima".
>>Odbijen prijedlog NO HRT-a za imenovanjem Joze Barišića za privremenog upravitelja
Htv je neprofitna udruga koja dobro profitira na racun tv pretplatnika. Svaka neprofitna organizacija neka ima dragovoljne sponzore, ane kao htv prisilne.