Koncesija

Hrvatski brodari osigurali punu zaposlenost do kraja 2016. godine

jadrolinija
Dino Stanin
24.06.2013.
u 13:27

Na nove natječaje za koncesije koje će vrijediti po isteku sadašnjih moći će se javiti svi brodari iz EU

U Agenciji za obalni linijski pomorski promet potpisani su koncesijski ugovori za 23 trajektne linije, 13 brzobrodskih i šest klasičnih brodskih linija čime je okončan najvažniji posao u sustavu javnog obalnog linijskog prometa. Ovi će ugovori vrijediti do kraja 2016. godine .

Najviše linija će održavati nacionalni brodar Jadrolinija: 23 trajektne, osam brzobrodskih i tri klasične brodske. Za četiri profitabilne trajektne linije Jadrolinija će plaćati godišnju naknadu u visini dva posto ukupno ostvarenoga prihoda, a 19 neprofitabilnih linija održavat će uz potporu države.

Tvrtka G & V Line iz Dubrovnika dobila je koncesiju za održavanje dviju brzobrodskih linija i dviju brodskih linija, koncesiju za jednu klasičnu brodsku liniju dobila je Mediteranska plovidba iz Korčule, zadarska tvrtka Miatrade koncesiju za jednu brzobrodsku liniju kao i brodar MB Kapetan Luka dok je Linijska nacionalna plovidba iz Splita dobila koncesiju za dvije brzobrodske linije.

Koncesioniranjem linija do 31. prosinca 2016. godine osigurana je puna zaposlenost kapaciteta hrvatskih brodara koji obavljaju javni linijski promet, a na novim natječajima za dodjelu koncesija koje će vrijediti po isteku ovih sada dodijeljenih ravnopravno će se moći natjecati svi brodari iz Europske unije.

>>Od danas skuplje karte za trajekte i katamarane

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije