U Agenciji za obalni linijski pomorski promet potpisani su koncesijski ugovori za 23 trajektne linije, 13 brzobrodskih i šest klasičnih brodskih linija čime je okončan najvažniji posao u sustavu javnog obalnog linijskog prometa. Ovi će ugovori vrijediti do kraja 2016. godine .
Najviše linija će održavati nacionalni brodar Jadrolinija: 23 trajektne, osam brzobrodskih i tri klasične brodske. Za četiri profitabilne trajektne linije Jadrolinija će plaćati godišnju naknadu u visini dva posto ukupno ostvarenoga prihoda, a 19 neprofitabilnih linija održavat će uz potporu države.
Tvrtka G & V Line iz Dubrovnika dobila je koncesiju za održavanje dviju brzobrodskih linija i dviju brodskih linija, koncesiju za jednu klasičnu brodsku liniju dobila je Mediteranska plovidba iz Korčule, zadarska tvrtka Miatrade koncesiju za jednu brzobrodsku liniju kao i brodar MB Kapetan Luka dok je Linijska nacionalna plovidba iz Splita dobila koncesiju za dvije brzobrodske linije.
Koncesioniranjem linija do 31. prosinca 2016. godine osigurana je puna zaposlenost kapaciteta hrvatskih brodara koji obavljaju javni linijski promet, a na novim natječajima za dodjelu koncesija koje će vrijediti po isteku ovih sada dodijeljenih ravnopravno će se moći natjecati svi brodari iz Europske unije.
>>Od danas skuplje karte za trajekte i katamarane