Ako je naš rad upitan, treba pitati desetak stručnjaka zašto su izabrali i potpisali odluku da upravo naš studio dobije prvu nagradu na natječaju za vizualni identitet Kvarnera - kaže Davor Bruketa, pozvan da komentira anonimni dopis kojim se njihov dizajn za Kvarner pokušava proglasiti plagijatom dizajnerskog identiteta Melbournea objelodanjena u srpnju ove godine.
Bruketi se ta optužba čini ludom na način na koji bi Citroën bio optužen da je kopija Audija zato što, kao i Audi, ima četiri kotača i zato što su oba obla... Jasno je da je i znak Melbournea oblikovan geojezikom, kao i Melbourneov, no to nije dokaz kopiranja. Anonimna tužibaba smatra da sličnost šteti svakoj, i autorskoj i korisničkoj strani natječaja koji još nije gotov. Nije li u tom grmu zec? Anonimac se predstavlja kao stručnjak, a to znači da bi njegov rad diskvalifikacijom Brukete i Žinića možda još imao šanse osvojiti nagradu!
A što kaže predsjednik Kvarnerova žirija, ugledni dizajner i pedagog Stipe Brčić?
- Jasno je da struka zna za Melbourneov dizajnerski identitet i zato dalje ne bih komentirao tu anonimnu priču - kaže Brčić. Tako sve postaje rovarenje protiv kolega, a ne “građanska dužnost” da se upozori javnost na moguću štetu.
Kako god bilo, logo je bezveze i ne predstavlja ništa. Dapače, ružan je, neprivlačan... A ne bih se čudio da su i sami lansirali ovo pismo kako bi se malo besplatno izreklamirali. Tako je bilo i s reklamom za kikiće, kao netko će ih tužiti. Boli nekog izvana za dvojicu \"kreativaca\" iz Hrvatske. Zato, gospoda iz Kvarnera bi trebali malo razmisliti kako će im izgledati logo, ovaj je stvarno bezveze.