U petak 19. studenoga na omiljenom sajmu knjiga Interliberu predstavljena je knjiga “Design thinking za nedizajnere – kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati”, u izdanju Školske knjige. Predstavili su je sami autori Vedran Antoljak i Miroslav Kosović, direktor kreativne agencije Bruketa-Žinić-Grey Nikola Žinić te urednica Blaženka Vuk.
Design thinking je metoda za stvaranje inovacija i poticanje kreativnog potencijala i kad je riječ o pojedincu i kad je riječ o organizacijama. Upravo je to i ideja ove knjige – probuditi kreativnost koja se krije u svakome od nas.
Osim što je ovo prva knjiga o design thinkingu na hrvatskom tržištu, prva je knjiga u svijetu kojoj čitatelji mogu sami izabrati između čak osam različito dizajniranih naslovnica.
Antoljak je objasnio da je ovim novitetom čitateljima omogućen doživljaj kreiranja i personaliziranja knjige čime se ostvaruje i njihov doprinos samoj knjizi. Na pitanje gdje je design thinking najprimjenjiviji, autori su se složili da je primjenjiv u svim branšama, pa čak i u privatnim izazovima jer se na brz način dolazi do konkretnih rješenja.
Žinić je priznao da je u početku bio skeptičan prema ovoj metodologiji, ali u konačnici ju je počeo svakodnevno koristiti i u vlastitoj organizaciji. Miroslav Kosović, jedan od trenera inicijative Design Thinking Hrvatska, istaknuo je da smo zapravo svi kreativni i da lako tu kreativnost možemo probuditi slijedeći korake i alate predstavljene u ovoj knjizi.
Večernji list želi vam pomoći da razvijete svoj kreativni potencijal i stvarate inovacije kojima ćete uspješno rješavati poslovne izazove. Da biste osvojili prvu knjigu o design thinkingu u Hrvatskoj, potrebno je samo odgovoriti na pitanje zašto je baš vi zaslužujete.
Dobitnika ćemo objaviti 22. studenoga u 12 sati, a ako vam hitno treba nova ideja ili želite naučiti razmišljati izvan okvira, predlažemo da nabavite ovu knjigu na prodajnim mjestima Školske knjige ili na njezinu web-shopu.
Sretna dobitnica je:
Elena Vučinovec
Čestitamo!