Mario Rašić jedan je od najprisutnijih domaćih basista, jazzist kojeg šira publika poznaje po stalnom zaposlenju u rocku i hip-hopu. Već i podatak da je Rašić važan član Majki i pratećeg sastava Ede Maajke govori o njegovoj raznovrsnosti i sposobnostima, a ta neomeđenost žanrovima i stilovima osjeti se i u njegovim samostalnim instrumentalnim projektima.
Najnoviji je album “Trice” (Nota Bene Records), a Rašić ih je do sada nanizao nekoliko, od solo-albuma “Milje” iz 2012., preko sjajnog albuma Balkan Zoo Ensemblea do suradnje s Nebojšom Buhinom na Aftershock. “Trice” su još jedan primjer Rašićeva talenta, a za čovjeka koji je veći dio karijere proveo svirajući u velikim bendovima, s pažljivo strukturiranim pjesmama – koje je, kao u Majkama i sam često aranžirao i producirao – ne začuđuje artikulacija kojom je zaokružio sedam tema na “Tricama”.
Teško se odlučiti paše li vam više odlična, punokrvna svirka ili skladateljski dio u kojem Rašić pažljivo gradi zaokružene, jasne teme. Neke su fluidna mješavina jazz fusiona i etno elemenata (“Ghost Ship” će voljeti svi poklonici Bodana Arsovskog i Gare Tavitijana, tandem na koji podsjećaju Rašić i Dado Marinković na bubnjevima), a neke su toliko konkretne – uvodna “Bullfighting” s gudačima pasala bi i kod Stinga koji je, ne zaboravimo, ne samo pop-zvijezda nego i odličan basist – da bi uz vokal mogle funkcionirati i kao pjevane pjesme. Kao primjerena usporedba nameće se ona s Marcusom Millerom i njegovim albumom filmske glazbe “Siesta” na kojem je surađivao s Milesom Davisom, a i truba je obilato prisutna kod Rašića. Usporediva vrijednost autorskog rada, filigranske svirke i ambijenta sieste na paklenoj vrućini osjeti se i na “Tricama”.
Rašić nikad ne zaboravlja kompoziciju i sa suradnicima (Matija Dedić, Zvjezdan Ružić i Viktor Lipić na klavirima, Amir Karalić, Pavle Miljenović, Adam Semijalac i Ivan Kapec na gitarama, bubnjari Damir Šomen, Dado Marinković i Mirsad Dalipi, trubači Zvonimir Bajević i Marko Prepelić, violinist Visar Kuci) nudi album čije bi asocijativne teme komotno mogle biti filmska glazba, kad bi kod nas bilo više takvih projekata.