Istraživanje GfK

Hrvatima najdraži "HNK općenito"

hnk
21.12.2010.
u 16:40

Anketa je provedena i u okviru dječjih kazališta. U toj je kategoriji na prvom mjestu zagrebačka Trešnja (13 posto). Kazališnim kućama s najboljim rezultatima bit će dodijeljena nagrada “Best Buy”

Prema istraživanju “Best Buy Award”, koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK, Hrvatsko narodno kazalište još uvijek je kazališni pojam broj jedan za hrvatske građane. Koje točno hrvatsko narodno kazalište? To je već manje važno.

HNK je izabralo 9,6 posto ispitanika kao kazalište koje nudi najbolji omjer kvalitete i cijene. Jednako je toliko ispitanika istaknulo i, konkretno, HNK Zagreb, 5,5 posto ispitanika navelo je zagrebački Kerempuh, a nadalje su na listi HNK Rijeka (4,5 posto), HNK Split (4,5 posto), Gavella (4,2), Komedija (4,2) i HNK Osijek (3,7).

Rezultati “anketarski”

Premda ne treba sumnjati u ozbiljnost provedbe ankete, premda se ne govori mnogo o strukturi ispitanika, rezultati su tipično “anketarski” – očekivani i prije samog istraživanja, pa je pitanje o čemu zapravo govore. Najvjerojatnije ponajprije o tome da ljudi još uvijek, kada je kazalište u pitanju, glasuju više po nekom općenitom stavu koji ne mora imati nužno temelj u njihovu vlastitom iskustvu, odnosno da anketirani možda uopće i nemaju neko osobito vlastito iskustvo o tom pitanju. U takvoj situaciji, HNK, dakako, kao općenit naziv, stoji kao pojam kazališta, ali o finesama zašto i kako, vjerojatno, bilo bi previše ispitivati. Naime, upada u oči da među kazalištima nema nijednoga privatnog, izvaninstitucionalnog ili off-kazališta, što je možda i razumljivo jer su ova najrazglašenija, iako bi se vjerojatno Exit ili neko drugo takvo kazalište zasigurno našlo na popisu da se anketa radila malo dublje i studioznije.

Najbolje za djecu

Osim kazališta općenito, anketa je provedena i u okviru dječjih kazališta. U toj je kategoriji na prvom mjestu zagrebačka Trešnja (13 posto), a slijede Dječje kazalište Osijek "B. Mihaljević” (3,4), zagrebačka kazališta Kazalište lutaka (2,4) i Mala scena (1,5), Žar ptica (1,4) i Kazalište lutaka Rijeka (1,4).

Kazališnim kućama s najboljim rezultatima bit će dodijeljena nagrada “Best Buy”.

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar atrpimir
atrpimir
09:12 22.12.2010.

GFK, pa nije li to njemačka agencija za istraživanje tržišta ?

Avatar Robertissimo
Robertissimo
16:42 22.12.2010.

Strašno. Rezultati ankete najbolje govore o nepostojanju i nepoznavanju kazališne kulture u Hrvatskoj. Nisu anketari krivi (ma odakle god bili) što je prosječnom hrvatskom građaninu vrhunac kulture neka turska sapunica iskasapljena reklamama - kazalište je za \"one neke druge\".

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije