Do 7. rujna bit će prikazan odabir radova s velike retrospektive koja je 2019. održana u MSU.
Izložba obuhvaća radove iz različitih faza i načina umjetničkog djelovanja kojima se autorica bavila od 1989. do 2016. Dio izložbe čine radovi umjetničkih fotografa s kojima je uspješno surađivala, a u kojima vlastito tijelo koristi kao medij.
Skulpture, slike, kolaži, crteži, predmeti primijenjene umjetnosti i objekti proširuju se u ambijent izložbe modnim i kostimografskim instalacijama u kojima su autorica izložbe Nataša Ivančević i dizajnerica likovnog postava Lada Sega nastojale dočarati različite oblike i načine umjetničkog izražavanja Ivane Popović koja je, u potrazi za vlastitim umjetničkim identitetom i smislom postojanja, beskompromisno grabila u sve segmente privatnog i javnog života.
Ivana Popović (1968. - 2016.), jedna je od najznačajnijih hrvatskih suvremenih umjetnica koja je iza sebe ostavila raznovrstan umjetnički opus.
Akademska kiparica po obrazovanju, djelovala je interdisciplinarno i intermedijalno. Osim skulpturom, bavila se slikarstvom, primijenjenim i izvedbenim umjetnostima, modom, kazalištem, kostimografijom i javnim djelovanjem.
U svojem kratkom životnom vijeku, Ivana Popović uspješno je balansirala i povezivala analogno i digitalno, instinktivno prihvaćala nove medijske forme i maštovito kreirala prepoznatljivi način izražavanja.
U svom je radu jasno i dosljedno naglašavala vlastita umjetnička i životna načela: etičnost umjetnosti i modnog izričaja, umjetnički aktivizam i kritičku misao. Preispitivanje društvenog konteksta, kritika i ismijavanje nacionalizama, malograđanštine, etno-kiča, te fenomena nametnutih standarda ljepote i odijevanja, vrlo su je rano odredili kao predstavnicu hrvatske alternativne scene.
U svom radu, umjetničkom ili modnom, nikada nije bila žrtva konvencija koje nam nameće društveni i kulturni kontekst. Svježom i hrabrom energijom provocirala je domaću publiku. Spontano je radila interdisciplinarno i intermedijalno pa je danas teško napraviti jasnu razliku između njenog kostimografskog, modno-dizajnerskog, kiparskog i performativnog rada, stoji u popratnom tekstu.