Masarykova

Izložba o procvatu suvremenog domaćeg produkt-dizajna

oblo_nnn_kul_100512
arhiva
10.05.2012.
u 15:11

Izložba predstavlja 40 odabranih proizvoda iz 14 domaćih dizajn-brendova, a prvo će se predstaviti beogradskoj publici 7. lipnja, zatim Zagrepčanima od 27. lipnja do 14. srpnja, a Hvaranima od 14. srpnja do 15. kolovoza

Izložba “Zdrav razum i osjećaji / Common Sense & Sensibility”, koja ilustrira prekretnicu u povijesti suvremenog hrvatskog produkt-dizajna smještajući ga u društveni i tržišni kontekst, dizajn-brendove s novom generacijom domaćih proizvoda, predstavljena je u galeriji Forum.

Izložba predstavlja 40 odabranih proizvoda, iz 14 domaćih dizajn-brendova, a prvo će se predstaviti beogradskoj publici 7. lipnja. Zagrebačka publika vidjet će je od 27. lipnja do 14. srpnja, a odlaze i u hvarsku Ložu, od 14. srpnja do 15. kolovoza. Sudionici su Hostel Goli&Bosi Hotel Lone, Boya, Great Circle Works – Oblo, Kvadra Design, Element, Data by Despot, Grupa Products, Somewhere City, Little Horse and Baby Beuys, Manufakturist, Blablab; dizajneri Goran Lelas, Numen/ForUse, Svjetlana Despot, Ana Tevšić, Filip Gordon Frank, Ljiljana Kolundžić, Marko Pavlović, Maja Mesić, Maša Milovac, Dora Đurkesac, Mia Bogovac, Maja i Mejra Mujičić, Filip Despot, Ivana Pavić i Tihana Taraba.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije