Kad se spoje trojica vrhunskih instrumentalista, album gotovo pa nastaje sam, a upravo je to slučaj s triom gitarista Boška Jovića u kojem svira s provjerenom ritam sekcijom, basistom Mariom Rašićem i bubnjarom Mirsadom Dalipijem.
Novoosnovani trio – iako su Boško i Rašić već surađivali na albumu "Napiši jednu ljubavnu" s vokalima Matije Cveka, Amire Medunjanin, Marka Kutlića, Dina Šarana i Maye Sar – album je snimio u Sunday Studiju u Svetoj Nedelji kod Zagreba. Bez dosnimavanja, kako i dolikuje ovakvoj ekipi znalaca. Jović je već radio i s Amirom Medunjanin, Stjepanom Hauserom i lautistom Edinom Karamazovom te brojnim filharmonijama (diplomirao je na Muzičkoj akademiji Sarajevo, odsjek za Etnomuzikologiju 2004., pa je zatim diplomirao na odsjeku za gitaru 2006. i magistrirao na odsjeku za gitaru).
Jedino je šteta što, kad su se već našli u studiju, nisu produžili i dalje, nego se zaustavili na šest kompozicija kratke minutaže. No, i ovo što su snimili daje vam okus mogućeg proširenog projekta jer međusobna telepatija i artikulirano muziciranje bez suvišnih tonova govori da među njima ima neka sada i javna veza. Takav filigranski pristup nužan je za akustične materijale poput ovih, u kojima su četiri Jovićeve skladbe dopunjene tradicionalima "Elene kerko" i "Uskudar'a Gider Iken", poznatoj i pod nazivom "Ruse kose". Makedonski tradicional "Eleno kerko" Jović je snimio i na svom prvom albumu "Budjenje" iz 2015., nakon čega je objavio još dva albuma, "Voyage" 2019. i "Stings" 2020., a i autorski original "Hometown" inspiriran je makedonskim 9/8 ritmovima.
"Tillit" je autorska kompozicija s utjecajima Erkana Ogura i trija gitarista Sylvaina Luca, dok je "Dance" u početku zamišljena za solo gitaru, ali je u triju dobila dodatnu dimenziju zabilježenu ovdje, kao i posljednja "Memories" koja je skicu dobila kao instrumental za solo gitaru, dok je B-dio Jović pisao namjenski za trio.