U jednom skladištu na obali Hudsona u New Yorku pronađena je zagonetna filmska vrpca. Na njoj je lik plavuše, filmske zvijezde s tijelom majmuna. Smjesta se razbuktala poznata ljudska glad za senzacijom, mistikom, tajnom koja traži odgovore – je li posrijedi namještaljka ili istina? U obzir je došla i mogućnost da se tu radi o kćeri King Konga i Fay Wray. Fikcija je munjevito preskočila ogradu prema stvarnosti pa se pitanje identiteta tog čudnog bića pojavilo kao tema izložbi Alexija Kukuljevića, filozofa i umjetnika iz Belgije, a čovjeka hrvatskoga podrijetla. Izložba naziva Otok Lubanja u zagrebačkoj Galeriji Miroslav Kraljević najavljena je kao odgovor na enigmu žene-majmuna.
U središtu joj je centar za istraživanje \"Ja, Kongova kći\" koji prikuplja dokaze i artefakte vezane za tajnovito biće. Zato su tu i prilozi grupe umjetnika, Alexijevih suradnika. Čak ih je 15. A sam je materijal kao rođen za cjelokupan filozofsko-umjetnički rad Alexija Kukuljevića, kojega zaokuplja pitanje identiteta, njegova određenja i nastanka identiteta. Kako se ono što nazivamo subjektom veže za određenu materiju i finalizira famom koja se plete oko njih – to je Alexiju najzanimljivije!
Potencijalna King Kongova kći odličan je materijal za tog umjetnika koji upravo izlaže i u pariškom Palais de Tokyo. I tu, na izložbi \"Prava stvar?\", grupa umjetnika istražuje odnose između fikcije, stvarnosti i subjekta. Polazište je performans japanskog umjetnika Shoa Kazakure koji se 1962. izložio gol u tokijskoj galeriji. Mnogi izvori tvrde da još uvijek stoji tamo. Tamo je iako ga nema? Moguće. Teorijsku je podlogu tome dao i Slavoj Žižek svojim famoznim primjerom kave bez kofeina, gdje odsutnost postaje glavnom odrednicom subjekta/predmeta. Predmetu identitet daje ono što taj predmet nema! Prepoznaje se to i u zagonetki u vezi s \"kćeri King Konga\"...