“Mi sviramo strojeve, ali i strojevi sviraju nas. Kad odemo s pozornice, strojevi nastavljaju umjesto nas.” Tako je objasnio kreativnu logiku Kraftwerka njihov “bandleader” Ralf Hutter. On je danas jedini preostali član postave o čijoj bi se važnosti moglo ispisati stotinu knjiga.
Kuća EMI na tržište je lansirala osam ključnih albuma od legendarnog Autobahna do recentnog Tour De Francea. I površno ponavljanje gradiva upućuje na zaključak da Kraftwerk ostaju pioniri suvremene elektroničke glazbe.
Osnovani u Düsseldorfu, počeli su kao dio elektroničke underground rock scene, no ubrzo su se izdvojili kao entitet bez čijih je konceptualnih zahvata na Autobahnu i još boljem Trans Europe Expressu nemoguće zamisliti pola rock scene onoga i ovoga doba, od Bowieja i Joy Division do Jay Z-a i Franza Ferdinanda.
Unoseći europski umjetnički duh u dominantnu angloameričku pop kulturu, Kraftwerk su mijenjali rock, svirajući s profinjenim smislom za humor, tražeći “spirit” u svojim naoko ledenim instrumentima. Dvojba ljudi ili strojevi danas zvuči besmislenije nego ikad prije.
Kraftwerk ostaju pioniri suvremene elektroničke glazbe
Kuća EMI na tržište je lansirala osam ključnih albuma od legendarnog Autobahna do recentnog Tour De Francea. I površno ponavljanje gradiva upućuje na zaključak da Kraftwerk ostaju pioniri suvremene elektroničke glazbe.
Komentara 2
Meni osobno najbolji njihov album je The Men Machine, a posebno dobra i jako uspješna stvar-Model, koju je u nekadašnjem Big Benu (Bogovićeva) puštao DJ Gosp. Mlakar, krajem 1970tih i početkom 1980tih, dobar mi je i Computer World (1980)...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
a kaj je s ostalima: Amon Duul, Popol Vuh, Faust, Harmonia, Can, Ash Ra, Neu, Cluster,Tangerine Dream....mogli bi napisati nekoliko riječi o Krautrocku