Kakve je sve grafike iz serije "Ljetno poslijepodne" ovoga ljeta otisnula Kristina Restović u svom splitskom ateljeu, moći će se vidjeti na samostalnoj izložbi u Studiju Kabineta grafike HAZU (Hebrangova 1) od srijede u 19 sati.
U fokusu grafičkih radova Kristine Restović uvijek su aktualne teme percipirane svakodnevice te reinterpretacije vizualnog materijala medija filma, televizije, dizajna, računala. Poštujući zakonitosti tradicionalne grafike na tehničkoj razini, u polju eksperimenta s digitalnim medijem pronalazi grafička rješenja aktualne tematike i suvremena izraza, kaže u predgovoru Ružica Pepelko.
- Njezin intimni itinerarij kroz sjećanja i proživljeno prepun je memorijskih i metonimijskih kôdova utkanih u ploče od kojih, metodom preslojavanja matrica, montira i kolažira narativnu kompoziciju. Odabirući prizore recikliranih sjećanja, retroaktivnih proživljaja i refleksivnih metafora svakodnevice, Kristina se poigrava kognitivnim razinama vlastite i promatračeve (pod)svijesti. Tu perceptivnu, osjetilnu i spoznajnu premisu njezina/našega prostorno-vremenskog doživljaja potiče simulacijskom projekcijom ponavljanja istog motiva odnosno jednog jedinstvenog (uhvaćenoga, proživljenog i izgubljenog) trenutka (More). Slično je sekvencijalno razmišljanje i u Čipkaricama, ciklusu baziranom na odabranim zamrznutim kadrovima iz filma Sayat Nova (1968.), gdje svevremenskoj ikonici i poetici Paradjanova hiperrealizma dodaje vlastitu boju, ton i potpis. Na samo njoj svojstven način: manipulacijom i preslojavanjem asocijativnih i konotacijskih arhetipova/koncepcija – Kristina Restović kroz svoju umjetnost nudi (jednu od) mogućnosti iščitavanja značenjskog podteksta te i takve percipirane stvarnosti - zaključuje R. Pepelko.