Svaka nova zgrada bitno mijenja krajolik, ali kuće koje projektira i gradi švicarski dvojac Herzog i De Meuron dižu nas u nebo. Projekt nove koncertne sale \"Elbphilharmonie\" koja se upravo gradi u Hamburgu nadograđuje staru građevinu iz 1962. novom staklenom oplatom. Cjelina čini ono što zovemo metamodernim pravcem u arhitekturi, i to njegovim romantičnim odjeljkom! Nije to jedini primjer metamodernizma – pamti se svaka njihova kuća, a posebno gnijezdo stadiona u Pekingu iz 2008., čiji vizual čini doslovni preplet organskih formi izvedenih, dakako, u ozbiljnom arhitektonskom materijalu. Kuća arhitekture Oris u sklopu je međunarodnih Dana Orisa upravo Herzogu i De Meuronu dodijelila nagradu Oris Kvadra. Žiri je tu uočio povezanost \"bazelske moderne specifična kontinuiteta, ideja (ali ne i oblika) njihova učitelja Alda Rossija te konceptualne umjetnosti Josepha Beuysa\", što je uočljivo na izložbi u MSU gdje su održani ovogodišnji Dani Orisa. Iznova su se tu okupili ugledni strani i domaći arhitekti poput Gillesa Vidala, glavnog dizajnera Peugeot Design Laba i glasovira Peugeot, ali i mislioci poput našeg fizičara Davora Pavune.
Kuća arhitekture Oris voli Herzoga i De Meurona
Žiri je tu uočio povezanost "bazelske moderne specifična kontinuiteta, ideja (ali ne i oblika) njihova učitelja Alda Rossija te konceptualne umjetnosti Josepha Beuysa", što je uočljivo na izložbi u MSU gdje su održani ovogodišnji Dani Orisa
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.