Lijepa naša se otrgla iz dječjeg zbora u kojem je pjevala sa pet sestara. Tata joj je Tito, mama talijanska glumačka legenda Sophia Loren.
Samostalna karijera vodi je u ruke estradnih menađera: Tuđmana, Sanadera, Račana i Kosorice. “Lijepa naša”, po tekstu Rone Žulj i u režiji Mirana Kurspahića, u subotu premijerno izvedena u zagrebačkom Teatru &TD, je farsa koja kroz kič i poroke estrade priča o naših zadnjih dvadeset godina.
Na trenutke to čini nevjerojatno lucidno (trenutak u kojem Račan preuzima estradbnu zvijezdu), ali na trenutke je pre predvidljiva, jer Sanader nosi nekoliko satova, a Kosorica paradira sa cekerom s kojim je posjetila Obamu; Tuđan bunca o “crvenim i žutim vragovima”, a Kosorica o “dayju before tomorow”.
No, predstava jest zabavna. Nosi je nevjerojatna energija četiri mlade glumice. Lijepa naša je u prvom redu Csilla Barath-Bastaić, a slijede je mlada Ivana Horvat (odlična u sceni traženja sportaša u interakciji s publikom), Petra Dugandžić (euforično finale) i Marijana Mikulić.
Pohvaliti svakako treba i songove Nikše Marinovića i Fedora Boića, jer nitko još nije uspio tako dobro opisati nove zagrebačke snobove kao što to oni čine u svojoj “Špici”, iako konačna dijagnoza koju nam svima postavljaju u “69” ne sluti na dobro.
Skupina idiota misli da su glumci i da su nekome zanimljivi...gadi mi se kaljuza u kojoj se valjaju...