I dok u Hrvatskoj konstantno pada broj brakova, u komediji „Muke po Iveku“ Nina Škrabea, kojom je otvoreno 28. zagrebačko histrionsko ljeto, ima ih i previše. U tipičnoj škrabeovskoj obradi urnebesnog komada „Kidaj od svoje žene“ Raya Cooneya, glavni lik, zagrebački taksist Ivan Kovač u izvedbi pomalo rezerviranog Ronalda Žlabura, istodobno ima čak dvije žene i dva doma. Jedna je Dalmatinka i glumi je Tara Rosandić, druga je Zagrepčanka (ali i tajnica na Iblerovu trgu pa joj nije važan crkveni brak) i glumi je Marija Borić.
Glavni pokretač radnje u kojoj taksist pokušava pošto-poto sačuvati dva lažna identiteta nisu ljubomorne žene, nego jedan muškarac, rasni komičar Davor Svedružić koji glumi susjeda Pajcenovića. U tom mu komičnom podizanju temperature u gledalištu najviše pomaže ležerni glumac od formata Draško Zidar kao policajac naslijeđen od bivšeg sistema Boro Potrebica, ali i izvrsna Nataša Kopeč u ulozi policajke Sunčane Turek, očito školovane u novo doba. Predstava ima i svoj LGBT-zaplet, u kojem izvrsno funkcionira Željko Duvnjak u ulozi modnog dizajnera Frenkija Bobinskog, a u ulozi novinara koji se moraju bjesomučno, čak i borilačkim vještinama boriti za svaku „ekskluzivu“ nastupaju Dinka Vuković i Kristijan Jaić.
Redatelj Želimir Mesarić cijelu je podužu predstavu temeljio na glumcima i na tekstu u kojem se našlo mjesta i za Mesićev ček i Milanovićevu Špičkovinu. Scenografija Miljenka Sekulića diskretna je, kostimi Elvire Ulip svakodnevni, a publici je i najnovijom histrionskom burleskom koja će i u budućnosti biti otvorena za nove aktualne društvene i sociološke žaoke osigurana dobra i neobavezna zabava i mnogo smijeha za koji čak i liječnici tvrde da je ljekovit.