Splitski hip-hoperi "Dječaci" koji su prije tjedan dana na svojoj Facebook-stranici promovirali novi singl "Lovrinac", postižu iznenađujuće rezultate s obzirom na to da je singl preslušan 50 tisuća puta unatoč činjenici da se nigdje nije reklamirao. Interes za pjesmom generiran je isključivo preko "usmene Facebook-predaje" među prijateljima. Iako su se neslužbeno pojavile informacije da Radio Dalmacija neće puštati pjesmu zbog morbidnosti, izdavač skupine, Croatia Records tu je informaciju demantirao.
– "Lovrinac" je napisan kao reakcija na sva ubojstva, nasilje i pljačke koje iz dana u dan postaju sve bizarnije i na koje su se ljudi već počeli navikavati, objašnjava Vojko Vrućina, frontmen Dječaka. Lovrinac je solinsko groblje na kojem svi protagonisti pjesme završavaju svoj životni put. Ovo je drugi singl "Dječaka" koji su ljetos napravili hit singlom "Dalmacija" s obzirom na to da je dosad preslušan 230 tisuća puta na kanalu YouTube.
...Čestitke momcima! :) \"Kamionđijo, hladni šniceli u Macoli!\" :)