osvećenje proljeća bilo je u subotu navečer pucanj iz pištolja za početak utrke publike od koncerta do koncerta bogatog i raznolikog programa 27. MBZ-a. Već u subotu navečer bili su krcati i teatar ITD na koncertu klarinetistice Heather Roche, a potom i HDLU na ponoćnoj seansi Berislava Šipuša, Renea Medvešeka, Katarine Krpan i Krešimira Seletkovića.
Nakon izravnog radijskog prijenosa podnevnog nedjeljnog udaraljkaškog koncerta iz Studija Bajsić publika je napunila i HGZ na recitalu gitarista Petrita Çekua. On je otvorio odlično smišljeni poslijepodnevni ciklus \"Inside EU\" i pokazao se kao fantastičan glazbenik i u suvremenom glazbenom izrazu. U Zagrebačkom kazalištu lutaka bili su zauzete ne samo sve stolice, nego i svi jastuci na stepenicama na edukativnoj, ali i nadasve umjetnički uspjeloj \"domaćoj\" izvedbi još dvije skladbe koje su kameni međaši glazbe 20. stoljeća: Schönbergova \"Pere mjesečara\" i Boulezova \"Čekića bez gospodara\". Cantus ansambl, dirigenti Šipuš i Skender, pjevačice Martina Gojčeta Silić i Martina Matić Borse te glumci ZKL-a u lucidnoj režiji Renea Medvešeka napravili su koncert za anale. A potom trk natrag u ITD i u opet jedan novi svijet zvuka drvenih trupaca na kojima su bili virtuozni članovi ansambla Slagwerk Den Haag. Tako je izgledao drugi bijenalski dan, a ima ih još pet!