U sklopu ciklusa Europsko kazalište u Zagrebačkom kazalištu mladih u srijedu je u Zagrebu gostovalo kazalište Dortmund s predstavom Krvava svadba Frederica Garcije Lorce u režiji Paola Magellija i dramaturgiji Alexandera Kerlina. Magellijevo suvremeno čitanje Lorce domaća je publika vrlo dobro primila, a uspjeh nisu pokvarili ni asinkroni titlovi, koji su dijelu publike ipak otežali praćenje predstave na njemačkom jeziku.
U ulozi majke posebno se istaknula upečatljiva Friederike Teifenbacher, a dobar je bio i Bjorn Gabriel u ulozi ljubavnika Leonarda. Podsjetimo, poznata Lorcina poetična tragedija Krvava svadba smještena je u ruralnu andaluzijsku sredinu početkom prošlog stoljeća, obilježenu sirotinjskom borbom za opstanak, tradicionalističkim poimanjem časti i zakonom krvne osvete. U središtu je priče mladi par koji se priprema za svadbu, orkestriranu od njihovih roditelja. Mladoženjina majka puna je gorčine prema obitelji Felix, krivoj za smrt njena supruga i sina.
Od trenutka kad saznaje da je mladenka prije svadbe ljubovala s (u međuvremenu oženjenim) Leonardom, članom obitelji Felix, pokreće se mračno klupko mržnje i zavisti, koje kulminira bijegom mladenke i Leonarda s njezina pira. Redatelj Magelli tragičnu je dramu pretvorio u apsurdističku komediju, naglašavajući groteskni moralni kodeks te raskorak između emocija i pragme, koja upravlja postupcima većine likova. Dojam je zaokružen minimalističnom scenografijom stalnog Magellijeva suradnika Hansa Georga Schafera i kostimima Lea Kulaša te efektnom igrom svjetlima Sibylle Stuck. Glazbu za predstavu potpisuje newyorški umjetnik Paul Wallfisch.