Gitarist i multiinstrumentalist Danko Krznarić pod inicijalima D.K. objavio je prvi samostalni album “Above the Clouds”, ali čak ako mislite da ga ne poznajete, vjerojatno ste ga čuli. Nekadašnji član grupe Cota G4, suradnik Majki i benda Elektrobuda te Mile Kekina na prvom solo albumu “Kuća bez krova”, svojevrsni je “glazbenik za glazbenike” kojeg kolege izuzetno cijene.
Na prvom solo albumu “Above the Clouds” (Cantus) odsvirao je skoro sve instrumente, gitare, baseve, klavire i orgulje, otpjevao vokalne dionice i napisao sve pjesme. Negdje na razmeđi Stevieja Raya Vaughana i Jacka Whitea, s dotokom rockabillyja Stray Catsa u uvodnoj “Whiskey and the Blues”, Krznarić je postigao uvjerljiv blues zgoditak.
Iako okvirno ulazi pod egidu bluesa, usporedba s Jackom Whiteom (poslušajte “Pay the Price”) najizravnije objašnjava strast prema korijenskoj glazbi, ali odsviranoj po mjeri 21. stoljeća, s dodatnim autorskim i sviračkim “touchom” Krznarića. Poluakustična “Train” još je jedan primjer južnjačkog country-bluesa s dodatkom gudača i sjajnim vokalima koji tekstove na engleskom jeziku isporučuju bez greške, od izgovora do autentične “poruke”.
Majstorske gitarističke solo dionice doista zvuče kao da su snimljene u Chicagu u klubu Legends Buddyja Guya, poput tradicionalnog bluesa “I Will Lose My Mind”, ali ne radi se tu samo o uspjelim stilizacijama. Vokalom sličan Paulu Rogersu ili Davidu Coverdaleu (“Stay a Little While”), Krznarić je autentični praktičar bluesa koji očito ima u malom prstu, kao i sve detalje fluidne svirke. Krznarić je nakon Voodoo Lizards i Zacka Dusta najuvjerljiviji promotor amerikanizirane svirke kod nas, velikog kapaciteta i uvjerljivosti. Ono što je J. R. August postigao s klavirom, Krznarić radi s gitarom i, ako ima pravde, mogao bi postati iduće veliko ime domaće scene za širu publiku koja kuka da kod nas nema dobre korijenske glazbe. Ima, “Above the Clouds” trenutačno je pogodan dokaz.
Pridružili su mu se saksofonisti i gudačka sekcija, a prije svega Marko Gaće na bubnjevima i koproducent albuma zadužen za miks. Rezultat zvuči kao da je neki prekaljeni američki bend svirao uživo, a ne da je sam Krznarić snimio većinu instrumenata.