Par istoimenom CD-u, DVD u 126 min. nudi 14 glazbenih spotova, 4 snimke TV nastupa, jedan nazovifilmić, ponešto izjava bistrih članova grupe i četiri akustične inačice pjesama odsviranih na probi, sve zabilježeno u prvom diskografskom razdoblju djelovanja buduće svjetske pop-rock atrakcije R.E.M.. Sukladno riječima mladoga Mikea Millsa koji u popratnom intervjuu odlučno i samouvjereno kaže kako se dobro čuje razlika između grupa koje rade ono što žele i grupa koje rade ono što publika želi, glazbeni spotovi R.E.M.-a (dva kao suredatelj, a dva kao redatelj među njima i možda najbolji, "The One I Love" potpisuje Michael Stipe) nisu napravljeni zato da bi grupu približili širokom auditoriju. Od prvog do zadnjeg dosljedno se provlači zamisao o spotu kao vizualnoj nadgradnji glazbe, odnosno širenju dojma koji stvara samo zvuk, a ne kao o marketinškom sredstvu. Pametno, izbjegavaju "pričanje priča" i biraju dvije osnovne inačice.
Jedna je ona klasična i nezamjenjiva, u kojoj sviraju pred kamerom. Tu se dojam nadopunjuje nepretencioznim, djelotvornim rješenjima igrom reflektorima u "So, Central Rain" ili smještajem grupe u ambijent prigodno ogoljele, dekonstruirane kuće od drva i cigle za izvedbu tople, akustične "Swan Swan H".
Druga je ona u kojoj se članovi grupe ne pojavljuju ili to čine tek nakratko. To su nizovi asocijativnih, često apstraktno avangardnih pokretnih slika čija su glavna izražajna sredstva igra montažom, stop-sličicama, ubrzanim pokretom, svjetlom, sjenom, zrnom, bojom i crno-bijelom tehnikom, uz razmjerno čest motiv prikaza nereda i otpada, odnosno isluženih predmeta.
Jednostavno i sa stilom.