U mračnom podrumu newyorškog Abrons centra splitska je grupa Room 100 posjetitelje Queer New York festivala uvukla u podjednako taman svijet teške psihoze, od koje se tridesetak godina bezuspjesno liječio Splićanin čija je priča o potucanju po različitim bolnicama i stravičnim nuspojava lijekova, zabilježena kamerom, poslužila kao ishodište fizičkog performansa kojeg izvode umjetnici Jakov Labrović i Antonia Kuzmanić.
Velika je šteta što Labroviću Američka ambasada u Zagrebu nije odobrila vizu, jer njegov je dio predstave, u kojoj pokazuje iznimnu kontrolu leđnih mišića, transformirajući ljudski u gotovo čudovisni lik, ujedno i njen najatraktivniji dio. Umjesto izvedbe uživo, Labrovića smo gledali na videu, a predstavu C8H11NO2 svojim je nastupom pred newyorškom publikom zaključila Antonia Kuzmanić, zasluživši pljesak zajedno s Davorom Gazdeom, koji je izvedbu pratio glazbom uživo.
Na rasprodajnoj predstavi bio je i kritičar New York Timesa, koji od početka prati program Queer New Yorka, koji zasad u američkim medijima ima vrlo dobar odjek. (mz/VLM)