Za Slavka Remenarića, dugogodišnjeg gitarista, tekstopisca i koautora pjesama Boe, moglo se očekivati da će nakon odlaska iz grupe 2018. nastaviti sa samostalnom karijerom. Radilo se o previše važnom čovjeku domaće rock-scene i sjajnom tekstopiscu te inspirativnom gitaristu koji je u oba ta zaduženja bio drugačiji od prevladavajućih stereotipa domaćeg rocka.
Projekt Million započeo je staloženo, snimajući po nekoliko singlova godišnje od 2019., da bi se nedavno pojavio album “2020. – 2022.” (Menart). Remenarić ne živi u prošlosti, riječ je o modernom pop-albumu koji zadržava njegove osnovne karakteristike, introspektivne tekstove pjesama i bogate gitarističke teksture, a sam je često odsvirao i dionice bas-gitara i klavijatura.
Million je poligon kojim Remenarić u osam pjesama povezuje nekoliko elemenata u smislenu cjelinu po mjeri današnjeg vremena, od elektronike do pop-melodioznosti. Radeći s vokalom Ernestom Ivkovićem (i Lukom Kunčevićem u “Ljubav napada”), s gostovanjem Saše Antića u “Statistu”, uz producenta Zvonimira Duspera-Dusa, Million nudi pop-glazbu s prepoznatljivim Remenarićevim potpisom. Na jednoj strani su melankolične pjesme poput uvodne “Nisam dobar”, sjajne “Pjesnici šute”, potmule “Jer to tako je” i 13-minutne “Samac” s trubom Andreja Jakuša.
S druge je otvoreniji popizam “Statista” – koja kao da je sišla s repertoara pop-mahera Blow Monkeys – ili “Ljubav napada” koja bi se mogla naći i u repertoaru The Cure. Million pokazuje nekoliko lica koje povezuje Remenarićeva prepoznatljiva gitara, ili u zavjesama zvuka ili u efektnim rifovima i solima, majstorski uklopljena u zvuk pjesama. Od omotnice s grafičkim rješenjem koje simulira otuđenost na tragu ovitka prvog albuma Boe, pjesme poput “Odlazak” i “Samo zvijezde” s naracijom Leona Lučeva elegantno završavaju tipično Remenarićevu priču.
Na kraju je nemoguće ne postaviti pitanje kako bi ove pjesme funkcionirale u grupi Boa da je ostao s njima i da ih je otpjevao Mladen Puljiz? Bio bi to jedan od najboljih albuma Boe nakon prva tri zgoditka iz osamdesetih.