Bitef Dance Company na taraci tvrđave Revelin izvela je svoju lanjsku uspješnicu, predstavu “Macbeth” u koreografiji Miloša Isailovića, nastalu na motivima poznate Shakespeareove drame.
Odlična glazba i kostimi
Posebno treba pohvaliti glazbu Draška Adžića, ali i kostime Slavne Martinović koji su plesačicama i plesačima itekako pomogli u kreiranju likova.
Svima poznatu, mračnu i nažalost uzaludnu Macbethovu priču Isailović je, uz pomoć redatelja Luke Mihovilovića, dodatno usmjerio u smjeru gotovo posvemašnje psihološke, a onda i fizičke dominacije žena nad muškarcima. I to ne samo lady Macbeth nad suprugom. Neupitna je i nadmoć triju vještica nad muškim, ali i ženskim principima. Isailovićev Macbeth iznimno je erotiziran, čemu su pridonijeli i akteri predvođeni Anom Ignjatović Zagorac i Urošom Petronijevićem. Uigranost i strast resila je i ples Mione Petrović, Nikole Živkovića, Tamare Pjević, Jelene Bulatović i Andree Dobrić.
Tvrde zidine Revelina dobro su poslužile scenografiji Jelene Holbus u markiranju scene idealne za nadigravanje ljudskih karaktera, omeđenih različitim spolovima, u vječnoj borbi za krvožednu vlast koja ne poznaje niti moralne niti bilo kakve druge granice.
Čudesno bičevanje
Stoga i ne čudi da predstava završava upravo čudesnim metaforičkim bičevanjem lady Macbeth koju vještice bičuju vlastitom raspuštenom kosom pretvarajući njezina gola leđa u simbolični mali bazen krvi.
Granice ljudske pakosti i zlobe dakle ipak postoje i neka nedjela ne mogu proći nekažnjeno, barem kada je o umjetnosti riječ.
Dubrovčani nisu nimalo zadovoljni zbog gostovanja tamodalekih umetnika...Od toliko plesača na svijetu kud baš odabrali njih?