Danas i sutra u 20 sati u dvorani kina SC možete pogledati posljednje izvedbe legendarnog brodvejskog mjuzikla Footloose u domaćoj produkciji. Veliki glazbeno-scenski projekt u Zagrebu je propao.
Nakon dvadesetak energičnih izvedbi, producenta i idejnog tvorca Branka Glada, redatelja Igora Barbarića i ostatak iznimno entuzijastične kreativne i glumačke ekipe Footloosa pogodila je hrvatska stvarnost.
Premalo interesa
Branko Glad u svojevrsnom šoku objašnjava kako je razlog za kraj ovog projekta izričito financijski. Očekivali su veći interes publike, a on nije bio dovoljan kako bi se pokrilo ono što je na njega potrošeno. U ovaj je projekt Glad uložio isključivo privatni novac koji je uštedio u Americi, kao i novac svojih roditelja, koji su bili dovoljno hrabri podržati sinov riskantni projekt.
– Da bi se nešto kod nas dogodilo, moraš to napraviti sam, uzeti posao u svoje ruke – objašnjava Glad.
U inozemstvu pak prepoznaju njegov trud i izrazili su želju za suradnjom.
– Vani je izvođenje takvih projekata često mehanika. Njima se svidjela ta golema energija koju imamo – kaže nam Glad.
A toj golemoj pozitivnoj energiji ide u prilog gostovanje jednih posve neočekivanih gostiju na jednoj od izvedbi predstave. Naime, pozvani su navijači Dinama, Bad Blue Boysi, koji ne prate kulturna događanja i koji nisu imali naviku i želju odlaziti u kazalište. Njihov se stav nakon odgledane predstave toliko promijenio da su je došli pogledati još jedanput.
Zlatna koka?
Jesu li za to čuli u turističkim zajednicama diljem Hrvatske, nije poznato, no ni oni nisu htjeli pomoći u spašavanju ovog projekta.
Nisu prepoznali Footloose kao projekt vrijedan toga da predstavlja našu zemlju stranim turistima.
Da bi se projekt ipak spasio, nije potrebna samo financijska pomoć. Dobro bi im došli besplatni autobusi kojima bi se mogli koristiti ili netko tko bi im mogao osmisliti kako da prodaju proizvod.
– Tražimo suradnju s bilo kim. Imamo zlatno jaje na kojem sjedimo, a ne možemo ga prodati – rekao je Glad, kojeg neuspjeh ipak nije obeshrabrio. Osmislio je petogodišnji plan dječjih predstava koje bi se izvodile po gradovima diljem Hrvatske. Osmislio ih je kao vizualno privlačne i koje, za razliku od onog što im se danas nudi, ne bi podcjenjivale dječju inteligenciju.
Mislili dignuti novce na mjuziklu!? Koja naiva!! Stvarno, zašto turistička zajednica neće sa američkom pričom i pjesmama o protestantskoj curi promovirati hrvatski turizam? Izvući će se on. Pa zna se da su ozbiljni novci u dječjim predstavama po selima! HC!!!!ha ha ha