U kinima

“Veliki Gatsby” je plošna kič gnjavaža u 3D tehnici

Veliki Gatsby
20.05.2013.
u 11:57

U ekranizaciji slavnog romana F. Scotta Fitzgeralda “Veliki Gatsby”, Luhrman je žrtva svoje težnje da bude kočoperan, blještav i poseban pod svaku cijenu

Australski redatelj Baz Luhrman čovjek je koji je dao veliki doprinos ekstravaganciji i raskoši na filmu  koje su više primarno vezane uz kazališne mjuzikle i kabaree. Međutim, u slučaju ekranizacije slavnog romana F. Scotta Fitzgeralda “Veliki Gatsby”, on je žrtva svoje težnje da bude kočoperan, blještav i poseban pod svaku cijenu.
Iako se u osnovi radi o dramskom tekstu, o alkoholičarskom piscu koji priča o svojoj opsjednutosti “novim bogatašem” Gatsbyjem, Luhrman luta bespućima svoje pretencioznosti pa malo djeluje kao da režira karikaturalni mjuzikl, malo screwball-komediju iz tridesetih, da bi u drugoj polovini prerazvučenog filma od gotovo dva i pol sata shvatio da zapravo radi dramu. Posebno se u svemu tome zaigrao nepotrebnom 3D tehnikom koja je toliko umjetna da “Gatsby” povremeno djeluje kao animirani film. Reprezentativan dokaz da se i u tri dimenzije može biti – plošan. 

Ocjena: 2/5

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije