SERIJAL

Winnetou postaje zombi da privuče mlade

zombi
arhiva
24.10.2012.
u 23:15

Osim novog filma, JF će za njemačko tržište raditi i dječju seriju od 12 epizoda, a sljedeće godine originalni klasici bit će objavljeni s novom sinkronizacijom

Priče o Winnetouu, glasovitom junaku iz pustolovnih romana Karla Maya, ovih su se dana ponovno aktualizirale. Ti romani za naše područje imaju posebnu nostalgičnu vrijednost, jer osim što su bili jedan od najmasovnijih zapadnjačkih eksploatacijskih proizvoda, upravo je u Hrvatskoj, na području oko Starigrada Paklenice, u koprodukciji Jadran filma snimljena većina nastavaka filmskog serijala iz 1960-ih godina.

I danas se stanovnici toga područja diče svojom slavnom filmskom prošlošću kada su kao statisti projurili na konju u nekom kadru ili se strovalili pokošeni kaubojskim metkom. Ponovno se zahuktava priča o oživljavanju serijala koji novim kompjutorskim generacijama ne znači ništa. No, u Jadran filmu, koji ovoga puta nije samo partner njemačkim producentima nego nositelj projekta, našli su način kako zaintrigirati mlađu publiku.

Kreativni razlozi

– Pripremamo vrlo specifičnu žanrovsku verziju Winnetoua, pod nazivom “Povratak Winnetoua”, a radi se o zombi horor-komediji! – kaže Vinko Grubišić, vlasnik Jadran filma i tvorac originalnog sinopsisa iz kojega još nije spreman otkrivati detalje.

– Zombiji jesu faktor identifikacije s mlađom publikom jer tko nema mlađu populaciju, taj nema ništa. To se odnosi na sve, na političke stranke, na društvo, na čitalačku publiku, pa i na filmsku. Zombiji su definitivno most prema mladoj publici, ali nisu tek marketinška dosjetka, nego su konstruktivno sadržani, s umjetničkim i stilskim, ali i povijesnim razlozima. Jednim dijelom radnja se događa u Njemačkoj, a većim u Hrvatskoj, na lokacijama na kojima su snimani originalni Winnetoui. To je transžanrovski projekt za koji smo pronašli i ugovorili njemačke partnere, a sada smo u potrazi za drugima. Jadran film je vlasnik svih prava i ideje kojom sam opsjednut već tri godine. Riječ je o vrlo zabavnom projektu koji će sigurno imati veliki uspjeh ne samo na našem području nego i u Njemačkoj, a i šire – kazao je Grubišić.

“Pravi brend”

Grubišića je na projekt u velikoj mjeri potaknula iznimno uspješna njemačka vestern-parodija “Der Schuh des Manitu” (2001.) koja mu je ukazala na to da Winnetou još ima svoj komercijalni potencijal.

– Za razliku od toga filma, mi vraćamo pravi brend! I to možemo odraditi bez ikakva kompleksa male zemlje. Ponosno mogu najaviti da bi projekt mogao biti gotov 2015. godine, a možda svjetlo dana ugleda i jesen 2014. godine – rekao je Vinko Grubišić.

Ključne riječi

Komentara 2

MA
marmax
23:41 24.10.2012.

Đizus, Winetou zombi!?

M3
Miške 3
06:24 25.10.2012.

Vidite kako se sve to poklapa. Predložio sam da sv. otac proglasi Winetou svetim.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije