Biste li pristali?

Budweiser napravio kampanju kojom potiče ljude na cijepljenje: Svima koji prime dvije doze daruju pivo!

Shutterstock
20.04.2021.
u 10:28

Svojom kampanjom u obliku videozapisa privukli su posebnu pažnju.

U SAD-u su pokrenute razne kampanje koje potiču ljude na cijepljenje protiv koronavirusa kako bi se život što prije vratio na staro, a jedna od kampanja privukla je posebnu pažnju.

Radi se, naime, o Budweiser tvornici piva čiji je marketinški odjel 15. travnja predstavio kampanju u obliku videozapisa na Twitteru. Kako bi potaknuli ljude na cijepljenje odlučili su svima onima, koji prime dvije doze, darovati pivo kao nagradu.

"Nitko ne može dočekati druženje s prijateljima - napravimo to na siguran način. Prve runde su na naš račun, ako se cijepite", otkrili su u reklami. 

Pogledajte kako izgleda odjel u KB Dubrava gdje se brojni bore za život zbog koronavirusa:

Sve što osoba treba napraviti je priložiti dokaz o primljenim dozama - u obliku naljepnice na kojoj piše 'I got vaccinated', bedža s istim natpisom ili fotografijom s cijepljenja - na stranicu ABeerOnBud.com do 16. svibnja. Prvih 10 000 osoba koje to naprave dobit će poklon bon od 5 dolara, odnosno 30 kuna, s kojim se mogu počastiti pivom. 

Nažalost, ova kampanja je samo za stanovnike SAD-a, starije od 21 godinu.

Kako prenosi UNILAD, Budweiser nije prvi brend koji se odlučio zalagati za cijepljenje stanovništva - prošlog mjeseca Krispy Kreme je objavio da će krafnama nagraditi svaku osobu koja dokaže da se cijepila. "Svi želimo da COVID-19 postane prošlost što prije i želimo podržati svakoga tko je odlučio zaštiti okolinu cijepljenjem", rekao je Dave Skena, šef marketinga.

Indija odobrila rusko cjepivo Sputnjik V:

1/2
Ključne riječi

Komentara 1

MO
montello
15:21 20.04.2021.

😆 zele da se svi cijepe

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije