Nevjerojatna svota

Da je Djed Božićnjak brend, vrijedio bi najviše na svijetu!

Djed Božićnjak
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
1/2
24.12.2013.
u 18:27

- U svakoj državi ima različito ime i malo drugačiju osobnost. Pa je globalni brend koji je prihvaćen u lokalnim sredinama - kaže Haigh.

Kada bi Djed Božićnjak postao brend, vrijedio bi 1,6 bilijuna dolara i bio bi najvrjedniji brend na svijetu, piše Reuters.

- Procjenjujemo kako će se samo ovog Božića 'okrenuti' oko 800 milijardi dolara u trgovini. U to treba ubrojati i oko 500 milijardi dolara za troškove transporta te oko 200 milijardi za smještaj i hotele. To su vrlo ozbiljni iznosi. Svi oni se odnose na božićne blagdane u kojima glavnu riječ vodi Djed Božićnjak - kazao je stručnjak za brendove David Haigh te dodaje kako ono najvažnije što veliki svjetski brendovi mogu naučiti na primjeru Djeda Božićnjaka je da treba biti prilagodljiv.

- U svakoj državi ima različito ime i malo drugačiju osobnost. Pa je globalni brend koji je prihvaćen u lokalnim sredinama - kaže Haigh te dodaje kako u njegovoj popularnosti ne treba zaboraviti i element razdraganosti i veselja. Bitna stvar koja je pomogla "brendu" Djeda Božićnjaka je i ugovor sa Coca-Colom 30-ih godina 20. stoljeća. Tim ugovorom se nije stvorio lik u slavnoj crveno-bijeloj odjeći, ali je pomoglo činjenici da se njegova popularnost raširi svijetom. Od Meksika do Bjelorusije ili Španjolske do Južne Koreje - njegov lik je jednak svugdje u svijetu. Njegova vrijednost je rasla kako ga je više država prihvaćalo. 

>>VIDEO Pratite uživo što se događa u selu Djeda Božićnjaka

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije