dm-ova kampanja MOškarac

Donacija dm-a doprinijet će istraživanju Instituta Ruđer Bošković

MOškarac
Foto: PR FOTO
1/3
15.12.2016.
u 14:12

U četvrtak, 15. prosinca dm je predao donaciju Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate. Sredstva koja su prikupljena u mjesecu muškog zdravlja u sklopu dm-ove kampanje MOškarac namijenjena su projektu koji će istraživati mehanizme koji mogu dovesti do uništavanja stanica raka.

Komičar Ivan Šarić, radijski voditelj Daniel Bilić te glazbenik i producent Baby Dooks pridružili su se kampanji kojom je dm tijekom Movembera educirao građane o važnosti pravovremenih pregleda kod muškaraca.

Ivan, Daniel i Baby Dooks pomogli su u prikupljanju sredstava koja će omogućiti istraživanje raka prostate tako što su na sat vremena preuzeli uloge blagajnika u prodavaonici dm-a te uz pomoć kupaca dm-a prikupili 14.000 kuna koje je dm donirao Institutu.

"U dm-u nastojimo potaknuti što veći broj sugrađana da aktivno rade na unapređenju svog zdravlja. Upravo zato smo tijekom mjeseca muškog zdravlja u više od 150 prodavaonica dm-a u 60 gradova nastojali osvijestiti muškarce o važnosti redovitih preventivnih pregleda. Obilježavanju Movembera dm se pridružio i s ciljem da pruži podršku projektu Instituta Ruđer Bošković u potrazi za novim otkrićima koja će unaprijediti liječenje raka prostate", izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a.

Institut Ruđer Bošković vodeća je domaća istraživačka ustanova koja doprinosi razvoju hrvatskog društva utemeljenog na znanju. Rezultati istraživanja raka prostate koje Institut trenutno provodi doprinijet će otkrivanju novih spoznaja o ovom obliku raka koji je po učestalosti drugi najčešći zloćudni tumor u Hrvatskoj, a zahvaća muškarce starije od 40 godina. 

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije