Mušku modu, ali dobrim dijelom i žensku, poznato je, kreiraju i određuju muškarci. No ma koliko stjecali dojam da muškarcima, pogotovo onima koji svakodnevno nose odijela, nije pretjerano važno kako su odjeveni, u krivu smo.
Prosječni Europljanin za odjeću izdvaja 5,4 posto svojih primanja. Dakako, tradicionalni europski šminkeri Talijani troše najviše - čak 7,3 posto prihoda bez obzira na dob. Iznenađuje kako Francuzi na uređivanje troše manje nego krajem sedamdesetih, svega - 3,9 posto prihoda.
Među dobro odjevenim muškarcima na svjetskoj sceni talijanski modni kritičari izdvajaju Baracka Obamu, Nicolasa Sarkozyja i Georgea Clooneyja te njihov klasičan stil. Brad Pitt je sinonim za ležerno odijevanje. Letimičan pogled na muškarca odjevenog u odijelo pokazuje koliko mu je stalo do dojma koji ostavlja i koji se sve češće analizira.
No pritom, ma koliko god tvrdili da nisu tašti i da su im odijela "teška masaža", naše javne osobe i te kako paze što će odjenuti, ali tek vrlo rijetki među njima imaju definiran i prepoznatljiv stil koji - unatoč stereotipu - i kod muškaraca čine detalji. Osim toga, ima nešto u staroj uzrečici “što su novčarke tanje, to je važnije kako izgledamo”.
Ankete su pokazale da dobar izgled i odjeća utječu na visinu zarade, napredovanje... Šefovi više povjerenja daju uređenima nego nemarnim i neurednim zaposlenicima.
U modi su ponovno dobri otočki tvid i klasično krojena odijela. Lohane cipele Church’s shoes sinonim su za vječnu eleganciju i prolaze uz svako odijelo. Vječne muške dokoljenke doživjele su preobražaj u sastavu materijala zbog čega je sintetika odletjela s popisa poželjnih, a zamijenile su je kombinacije svile, pamuka i kašmira. Kravate su umjerenijih uzorka. Veliki čvor na njima zaboravljen je, a prihvatljivo društvo su im rupčići istog dezena. Remen bi trebao biti obvezan, i to u boji hlača. Tregeri su najstrože zabranjeni, čak i u simpatičnim kombinacijama sa samtom uz koji su poželjne cipele od antilop-kože ili robusnije gležnjače te mekani džemperi, dolčevite te sakoi od tvida.
I muškarcima je važno kako se odijevaju
Tradicionalni europski šminkeri Talijani troše najviše - čak 7,3 posto prihoda i to bez obzira na dob. Iznenađuje kako Francuzi na uređivanje troše manje nego krajem sedamdesetih, svega - 3,9 posto prihoda.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.