Šoping

Inovacije trgovačkih lanaca mame kupce kreativnošću i zabavom

lcd
Reuters
19.05.2011.
u 09:03

Monitori se pale na senzor u trenutku kada kupac uđe u red u kojem su artikli izloženi

Trgovački lanci redovito nas iznenađuju inovacijama, naravno, u korist kupaca. U nizu najnovijih je i ona trgovačkog lanca Mercator koji je u svoje hipermarkete uveo LCD-monitore sa senzorom pokreta radi pružanja dodatnih informacija kupcima o proizvodu. Monitori se pale na senzor u trenutku kada kupac uđe u red u kojem su artikli izloženi te se na njima prikazuju promidžbeni spotovi ili drugi informativni, poučni ili zabavni sadržaji vezani uz taj proizvod. Samonaplatne blagajne u Mercatoru inovacija su koja se iznimno sviđa kupcima.

Konzum pak u svojim trgovinama nudi mogućnost kupcima da kupuju ručnim skenerom, što značajno štedi vrijeme. Naručivanje internetom te dostava kod kuće već su široko prihvaćeni u Hrvata, a među novijim mogućnostima je i kupnja pomoću pametnih telefona koju također nudi Konzum.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije