Humanitarna kampanja

Iva Balaban donirala kosu u kampanji "Budi jaka"

dm-budi jaka
Foto: PR FOTO
1/7
08.02.2016.
u 13:22

Cilj kampanje je djeci vratiti samopouzdanje i podržati ih u najvažnijoj životnoj borbi.

Iva Balaban je zaštitno lice kampanje „Budi jaka“ koju zajednički provode tvrtke dm-drogerie markt i marka Pantene, a putem koje će se djeci oboljeloj od malignih bolesti pomoći da dobiju vlasulje od prirodne kose. Cilj kampanje je djeci vratiti samopouzdanje i podržati ih u najvažnijoj životnoj borbi.

Više od deset djevojčica oboljelih od malignih bolesti nalazi se na listi čekanja za izradu vlasulje od prirodne kose. Svoju novu i drugačiju frizuru iščekuju s nestrpljenjem.

Kako bismo im vratili snagu i samopouzdanje pozivamo vas da nam se pridružite u humanitarnoj kampanji „Budi jaka“ koju zajednički provode dm-drogerie markt i Pantene u partnerstvu s udrugom Kosa ljubavi. Kupnjom proizvoda Pantene u trgovinama dm-a, od početka veljače do kraja ožujka, i vi možete sudjelovati u donaciji koja će djevojčicama pomoći da vrate hrabrost i samopouzdanje.

Podršku kampanji „Budi jaka“ donacijom dijela svoje kose izrazila je i Iva Balaban, uspješna poduzetnica i osnivačica internetskog portala www.journal.hr. Na press konferenciji na kojoj je najavljen početak kampanje Ivinu kosu je, u skladu s preporukama za donaciju kose, odrezala njezina dugogodišnja frizerka, Teuta Mesaroš.

„Rezanje dijela kose simbolična je gesta kojom želim pozvati sve koji se mogu uključiti da kampanju „Budi jaka“ podrže kupnjom proizvoda Pantene u trgovinama dm-a. Ovo je najmanje što možemo učiniti kako bismo djeci pružili podršku. Lijepa i snažna kosa važna je svima nama, a djeci će vratiti barem dio samopouzdanja potrebnog da hrabro nastave svoju svakodnevnu borbu s teškim okolnostima koje su ih zadesile“, poručila je ambasadorica kampanje, Iva Balaban. 

Do sada u Hrvatskoj nisu bile dostupne vlasulje od prirodne kose prilagođene djeci. Vlasulje od umjetnih materijala često kod djece izložene agresivnom liječenju izazivaju dodatne poteškoće poput iritacije kože. A zbog cijene koja se kreće oko pet tisuća kuna, mnogim je roditeljima vlasulja od prirodne kose velik trošak.

Udruzi Kosa ljubavi do sada je više od 3.000 osoba doniralo kosu, a izrađeno je 6 vlasulja. Na listi čekanja je 10-tak djevojčica koje jedva čekaju svoju novu frizuru te se nadaju da će im upravo ovom kampanjom želja biti ostvarena.

Tvrtka Procter&Gamble i ovom kampanjom potvrđuje svoju predanost društveno odgovornim projektima u sredinama u kojima je prisutna. Pantene u SAD-u provodi sličnu kampanju u kojoj se izrađuju vlasulje od prirodne kose za žene oboljele od malignih bolesti, a kampanju trenutačno podupire mlada glumica i pjevačica Selena Gomez.

1 PROIZVOD= 1 DONACIJA

Kupite Pantene i podržite kampanju BUDI JAKA za djecu oboljelu od malignih bolesti. Za svaki kupljeni proizvod Pantene će donirati sredstva u fond za izradu vlasulja od prirodne kose za hrabre mališane.

Akcija traje od 1.2. do 31.3.2016.

 

Želite prijaviti greške?