Putovanje zrakoplovom nekima uzrokuje strašnu neugodu, nerijetko ne zbog straha od takvog načina putovanja već zbog drugih više ili manje bezobzirnih putnika. Kabinsko osoblje suočava se s raznim situacijama te su zbog toga educirani za razne scenarije. No katkada se dogodi nešto na što ih nitko ne može pripremiti te je njihova reakcija i sposobnost snalaženja zaista presudna.
Jedna od takvih situacija zbila se na letu za Japan. Naime, jedan od putnika nije prestajao prigovarati zbog sjedala na kojem je sjedio i to zbog toga što je rezervirao sjedalo uz prozor, a dobio je "pogled" u zid kabine.
Putnik je tražio premještaj na drugo sjedalo, uz prozor, no nije bilo slobodnih mjesta na koje bi se premjestio. No nije prestao prigovarati. Nakon nekog vremena stjuardesa je došla na urnebesnu ideju. Uzela je komad papira, na njemu iscrtala okvir prozora i oblake te papir zalijepila na zid kabine uz putnikovo sjedalo.
Cijela priča završila je na Twitteru. Jedan od putnika objavio je fotografiju i ispričao zašto je iscrtani komad papira zalijepljen na zidu kabine pored putnika, a ubrzo je njegova objava postala viralni hit na toj društvenoj mreži.
This passenger demanded a window, and a flight attendant had the best response ever: https://t.co/57TTeT16xP pic.twitter.com/jAyfguaUtt
— The Points Guy (@thepointsguy) November 14, 2018
Mnogi su komentirali kako se stjuardesa odlično snašla.
Kumica s Dolca prisjetila se svih omiljenih serija, od Dinastije do Otimačice
Danas svaki smrad putuje zrakoplovom i misli da za svojih 69€ može tražiti što god hoće.