Izbor najboljih

Ledovi King i torta na sladoledu na tronu u Londonu

king sladoled
nnn
04.11.2011.
u 13:31

Ono po čemu su ove nagrade dodatno vrijedne jest činjenica da ni jedan od svjetski poznatih proizvođača sladoleda nije osvojio obje nagrade istovremeno, kao i činjenica da su obje nagrade osvojene s maksimalnim brojem glasova

Ledovi sladoledi osvojili su pregršt nagrada na Konferenciji udruženja proizvođača sladoleda (International Ice Cream Consortium) u Londonu. King Truflles proglašen je najboljim sladoledom, a torta na štapiću najinovativnijim.

Ono po čemu su ove nagrade dodatno vrijedne za Ledo, a time i Hrvatsku jest činjenica da u dosadašnjoj praksi ni jedan od svjetski poznatih proizvođača sladoleda – članova Udruženja nije osvojio obje nagrade istodobno, kao i činjenica da su obje nagrade osvojene s maksimalnim brojem glasova.

Posebnost oba ova proizvoda također je i da ovakve sladolede ne proizvodi nitko na svijetu. U Kingu se unutar dva tanka sloja preljeva nalazi sladoled vrhunske kvalitete, dok se u torti na štapiću unutar čokoladne obloge nalazi mekani biskvit. Proizvodnja oba sladoleda osmišljena je izvornim idejama, dugogodišnjim iskustvom i očaranošću sladolednim proizvodima zaposlenih u Ledu.

Ključne riječi

Komentara 6

BE
belizar
13:53 04.11.2011.

bravo za tehnologe i slastičare iz Leda! valjda je ovo razuvjerilo sve nevjerne \'tome\', koji su skloni glorificiranju stranih sladoleda, na uštrb naših. Ledo je i prije 50 godina radio i danas radi vrhunske sladolede.

Avatar Rafael B
Rafael B
15:17 04.11.2011.

Svaka čast Ledo! Samo naprijed i ostanite najbolji!

DU
Deleted user
21:33 05.11.2011.

Jedini problem Ledo sladoleda je što nemaju tzv. globalni brand odnosno u nastupu na stranim tržištima se moraju probijati kao anonimci, a u biti imaju svjetsku kvalitetu. Eto, to bi bio jedini prigovor - koji zapravo to i nije jer za stvoriti brand treba desetljećima ulagati goleme sume u marketing - inače svim strancima rado preporučujem da zavire u Ledo škrinje... Koliko je pak jak Ledo na regionalnom tržištu najbolje znaju multinacionalne kompanije koje su probale osvajati i tržišta JI Europe! To pitajte njihove marketinške stručnjake...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije