Dodao je kako će Nijemci, Austrijanci i Švicarci upoznati kako u Hrvatskoj postoje i svojevrsne male Alpe s čijih vrhova pogled doseže do Jadranskog mora po čemu smo jedinstveni u Europi. Suradnjom TZ Gorskog kotara i Nacionalnog parka Risnjaka optimiziralo se ulaganje u promociju destinacije kroz jedinstven format promotivnog filma gdje će poznati njemački glumac Oliver Hörner pokazati najljepše kutke goranskog kraja. Zanimljivi sadržaji uokvireni u priču koja će se ispričati kroz ovaj promotivni film, zaintrigirat će i pobuditi interes pri odabiru destinacije za provođenje godišnjeg odmora turista njemačkog govornog područja.
Hörner je sin glumačkog para svoje je prvo filmsko iskustvo stekao sa 14 godina. Osim u kazalištu, Olivera Hörnera možemo vidjeti u brojnim filmskim i TV ulogama. Široka publika poznaje ga prije svega kao letačkog mehaničara Jana Wolckea u ZDF seriji “Piloti spašavatelji”. 2001. godine glumio je mladog Johna Shiplaya u filmskoj adaptaciji Rosamunde Pilcher Cvijeća na kiši.
„Na području NP Risnjak snimit će se kadrovi na najatraktivnijim lokacijama kao što su vrh Risnjaka i izvor rijeke Kupe, Centri za posjetitelje u Kupskoj dolini te usluge u posebnim oblicima turizma kao što su sportski ribolov na Kupi gdje će se demonstrirati sportski ribolov i promatranje životinja u njihovom prirodnom staništu. Primjerice, uživanje u pogledu na spretne divokoze u NP Risnjak.“ – istaknuo je Mario Antolić, ravnatelj NP-a Risnjak.
Uz lokalitete u Nacionalnom parku u Gorskom kotaru snimat će Lokvarsko jezero, kultno kaubojsko selo Roswell gdje je snimana njemačka trilogija o Winnetou, špilja Vrelo u Fužinama, kanjon Kamačnik u Vrbovskom i Centar za velike zvijeri u Staroj Sušici.
Film koprodukcijski potpisuju hrvatski Pointers travel i berlinski Blue planet koji je u svojih više od dva desetljeća iznjedrio brojne promotivne filmove prikazujući više od 70 svjetskih destinacija. Emitirat će se direktno na DACH (Njemačka, Austrija i Švicarska) tržištima ali i šire te na nekim od najgledanijih TV kanala kao što su N-TV, Apple TV, Samsung TV Plus, Amazon Prime on Demand, Anixe, RTL-Mediathek-online i dr.
“Ovo nam je četvrta produkcija s Blue planet renomiranom njemačkom kućom, a format se pokazao kao iznimno uspješan. Kratkom reportažnom formom filma uz poznato lice Olivera ispričat ćemo zanimljivu priču o Hrvatskoj, a emitirat će se minimalno 40 puta na osam TV postaja što nam jamči izvrstan doseg. Gorski kotar i Nacionalni park Risnjak uz spoj s morskim destinacijama pokazat će svu ljepotu Hrvatske što će zasigurno primamiti posjetitelje s ovog područja.“ – istaknuo je Krunoslav Weinpert, hrvatski producent i direktor tvrtke Pointers travel.
Hrg je kazao kako su posjetitelji s njemačkog tržišta vrijedni ulaganja i njegovanja jer su i prošle godine prepoznali destinaciju kao sigurnu te da su u strukturi posjetitelja najrezistentniji i na krizna vremena, najbrže su se vratili u goranski kraj. Ujedno najduže se zadržavaju u destinaciji. DACH tržišta, poglavito Njemačka, u strukturi stranih posjetitelja Gorskog kotara su najzastupljeniji te su u prošloj godini od ukupno stranih posjetitelja generirali više od 31% dolazaka i više od 35% noćenja.
„Pažljivo smo odabrali format za ulaganje i pristup prema nama najpotentnijem stranom tržištu. Kroz ovaj format s kamperom nabolje ćemo prikazati goransko prostranstvo i njegove prirodne ljepote, poručiti da smo destinacijski sigurni jer to je populacija koja je zbog korone turistički iznimno rasla te ćemo ujedno dati impuls investitorima za nova potencijalna ulaganja u destinaciji. Naravno, filmom ćemo zahvatiti i ostale populacije jer je gledanost iznimno velika što će potaknuti posjetitelje na dolazak i boravak u našim hotelima, kućama za odmor, lovačkim i planinarskim domovima.“ – zaključio je Hrg.