U posljednjem tromjesečju fiskalne godine, britanska maloprodajna kompanija Marks & Spencer Group ponovo bilježi pad prodaje u odjelu odjeće dok je na razini grupe zabilježen blagi rast.
U 13 tjedana zaključno s 26. ožujka prodaja u posrnulom odjelu mješovite robe koji obuhvaća odjeću, obuću i opremu za kućanstvo smanjena je 2,7 posto. Pad je blaži nego u prethodnom tromjesečju kada je iznosio 5,8 posto ali je odjel u sedam godina zabilježio rast prodaje samo u jednom tromjesečju.
"Iako je pad prodaje u odjelu odjeće i opreme za kućanstvo bio manji nego u prethodnom tromjesečju, naš rezultat i dalje ne zadovoljava i moramo uložiti dodatne napore", naglasio je novi izvršni direktor Steve Rowe, koji je ovog mjeseca na toj poziciji zamijenio Marca Bollanda.
"Zaokret u poslovanju s odjećom i opremom za kućanstvo kroz poboljšanu ponudu naš je glavni prioritet. U svibnju ću vas izvijestiti o novim prijedlozima", kazao je Rowe novinarima.
Odjel hrane obično bilježi daleko bolje rezultate ali je u promatranom razdoblju zabilježio stagnaciju prodaje, nakon više od sedam godina neprekinutog rasta.
Na razini grupe prodaja je u četvrtom fiskalnom tromjesečju porasla 1,9 posto.
U kompaniji izdvajaju poboljšanu internetsku stranicu, posebno brzinu i lakoću navigacije. Tako je prodaja u M&S.comu porasla 8,2 posto.
U međunarodnom poslovanju kompanija očekuje kontinuirano "izazovno trgovinsko okruženje".
>>Talijanska modna kuća bilježi pad prodaje: Prada će idućih godina zatvarati svoje dućane?