Michael Kors, dizajner najpoznatiji po uspješnoj sinergiji klasičnog, američkog glamura i sportske elegancije, jedan je od onih ljudi koji ne vjeruje u provokacije i “art” izričaj u modi - njegov je cilj, kad kreira za svoje klijentice, da svaka žena izgleda dobro i bude sretna.
Još na početku svoje karijere, kada je u njujorškom butiku Lothar’s radio kao prodavač i dizajner, privukao je pažnju tadašnje modne elite, a 1981. odlučio je pokrenuti vlastiti brend koji je u proteklih 30-ak godina pretvorio u ime vrijedno milijardu dolara.
“Oduvijek sam znao da želim biti u modi - kao petogodišnjak rekao sam majci da mora ukloniti mašne sa svoje vjenčanice i poslušala me. Odrastao sam okružen snažnim ženama koje su me obožavale, a stalno su raspravljale o boji laka za nokte ili kroju hlača. Bile su opsjednute modom i to sam naslijedio”, prisjeća se Kors. Svoj uspjeh pripisuje globalizaciji i činjenici da njegove kreacije sada kupuju žene diljem svijeta.
“Kad sam tek počeo raditi, kao Amerikancu bilo mi je nezamislivo da neka Francuskinja želi nositi moje kreacije. Moda je bila jako podijeljena po državama i po dobi - srećom, ta vremena su prošla”, otkriva dizajner, koji je nekoliko godina proveo i u francuskoj modnoj kući Celine.
Danas osim uspješnog brenda sjedi i u žiriju popularnog reality showa Project Runway, a klijentice su mu poznate dame poput Gwyneth Paltrow, Cate Blanchett i Catherine Zeta Jones, koje je često odijevao i za njihove filmske uloge.