Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 50
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
EKSKLUZIVNO ZA VEČERNJI

'Mnogi su svisoka gledali na suradnju s Lidlom, ali sada vide koliko je kolekcija dobra'

Heidi Klum, Esmara, Lidl
Foto: Promo
1/2
15.09.2017.
u 23:00

'Moda ne bi smjela biti za odabrane i ne bi smjela biti skupa. No nemaju svi tako dobre partnere kao ja. Idućega tjedna idemo u prodaju u 10.000 dućana u 30 zemalja i zato možemo napraviti blejzer za 159 kuna'

Kada upoznate Heidi Klum, padaju u vodu sve one priče kojima se mi obični smrtnici volimo tješiti – “ma sve ti je to Photoshop, u stvarnosti je poput svake druge žene na špici”. Ne, ništa ili vrlo malo toga je Photoshop i ona je zaista tako lijepa kao na naslovnicama i divnim editorijalima glossy magazina.

Visoka, vitka, prekrasna osmijeha, elokventna i iznimno profesionalna, na nas je ostavila izvrstan dojam, kada nas je kao jedini tiskani medij iz Hrvatske primila u newyorškom hotelu Soho Grand.

– Doletjeli ste u New York samo zbog moje kolekcije? Wow! – opušteno je odmah započela 44-godišnja Njemica, koja već godinama živi u New Yorku sa svoje četvero djece, Leni (16), koju ima iz veze s Flavijem Briatoreom te Henryjem (15), Johanom (11) te Lou (8) koje je rodila dok je bila u braku s pjevačem Sealom.

Heidi Klum čak je 13 godina bila model superpopularnog brenda “Victoria’s Secret”, a ugledni Forbes za nju kaže kako je jedna od rijetkih koja je uspješno ostvarila tranziciju iz modela u biznis mogula.

Godišnje, kaže isti izvor, zarađuje oko 20 milijuna dolara. Trenutačno je, uz mnoge modne projekte i suradnje (posljednja je u nizu ova s trgovačkim lancem Lidl), voditeljica vlastitog showa “Project Runway”, koji je upravo ušao u 16. sezonu prikazivanja. Osim toga, uz Simona Cowella, Mel B. i Tyru Banks stalna je sutkinja u showu “America’s Got Talent”.

Dizajnirali ste kolekciju odjeće Esmara by Heidi Klum, čija prodaja u svim Lidlovim trgovinama počinje 18. rujna. Kome je kolekcija namijenjena? U kojim veličinama dolazi?

– Svim ženama! Napravila sam 85 komada i ima za svakoga ponešto. Imamo, primjerice, super kombinezon, to je sad u trendu. Ne vjerujem da bi to moja mama koja ima više od 70 godina to nosila, ali bi joj se svidjeli drugi komadi. Imamo puno toga za sve prilike, posao, školu, izlaske, puno leopard printa, ali i “basic” komada. Kolekcija dolazi u veličinama od 36 do 44 i bilo mi je jako važno da imamo velik raspon brojeva.

Moda ne bi smjela biti samo za odabrane i ne bi smjela biti skupa. Nažalost, nemaju svi tako dobre partnere kao ja i ne mogu ostvariti te cijene. Idućega tjedna idemo u prodaju u 10.000 dućana u 30 zemalja i zato možemo napraviti blejzer za 159 kuna.

Heidi Klum, Esmara, Lidl
1/4

Vi ste poznati supermodel, koliko mislite da će se “obične” žene moći poistovjetiti s kolekcijom koju ste dizajnirali?

– Kao prvo, za mene je svaka žena lijepa. Industrija je ta koja određuje kako neko lice treba izgledati jer to prodaje, tako je oduvijek bilo. Ali srećom, to se mijenja. Primjerice, u mom showu “Project Runway” sudjeluju i plus size modeli. I uvijek kažem i dizajnerima, ako želite raditi kako treba, morate proizvoditi odjeću u svim veličinama, nema smisla raditi nešto što pristaje samo malom postotku populacije.

Znam da je sigurno bilo onih koji su rekli: “Lidl radi kolekciju s Heidi, pa kako to, ona radi samo kolekciju za modele”, ali to nije tako. Osim toga, danas modeli nisu kao što su bili nekada, stvari se mijenjaju i jako mi je važno da se zna da je moja kolekcija namijenjena svim ženama.

Kolekcija se zove “Let’s wow”. Zbog čega ste vi zadnji put rekli “wow”?

– Mislim da to stalno govorim! Vjerojatno je to ipak bilo lansiranje ove kolekcije, koliko je ljudi došlo i koliko ljude to zanima. Moji su modeli bili super, planirali smo to jako dugo, sve je bilo u velikoj tajnosti i kada smo sve zajedno gledali, bilo je zaista “wow”. Znate, puno je ljudi svisoka gledalo na ideju modne linije i mene u supermarketu, pitali su se o kvaliteti, ali jednom kada su to nadišli, vidjeli su da je to dobro. To što je nešto jeftino ne znači i da je nekvalitetno.

Kako je uopće došlo do suradnje s Lidlom?

– Nazvali su me! (smijeh) Rekli su da bi htjeli da dizajniram kolekciju za njih, a ja sam ih upitala: “A niste li vi supermarket?” Odgovorili su da jesu, na što je meni zazvonilo – pa to je genijalna ideja jer ćemo tako stvarno olakšati ženama svakodnevicu.

Ne znam kako vi, ali ja imam četvero djece i stalno moram u supermarket. Znači, odete tamo, kupujete namirnice i odjednom vidite da imaju super blejzer ili traperice, a vama baš to treba jer imate priliku malo se počastiti ili ponoviti. Naravno da ćete kupiti jer ste tamo, ne morate ići posebno u šoping odjeće.

Foto: Promo

Suradnja s Lidlom se nastavlja, sklopili ste ugovor na dvije godine. Što je sljedeće?

– Sljedeća kolekcija bit će posvećena blagdanima, ide u prodaju početkom prosinca i zvat će se “Let’s celebrate”. Svi u prosincu imamo puno evenata, zabava, možda neku posebnu večeru ili proslavu s dečkom ili partnerom, uredsku zabavu, pa je tu Božić, uživat ćemo pokraj bora, htjela sam napraviti kolekciju za sve te prilike.

Spomenuli ste da kvalitetna odjeća ne mora biti i skupa. Koliko vam je u ovoj kolekciji bila važna kvaliteta materijala?

– Strašno je važna jer morate voditi računa o tome kako se određeni odjevni komad ponaša. Primjerice, traperice moraju biti meke i udobne kada u njima sjednete, a ne da vas zatežu u koljenima. O tkaninama puno ovisi.

Koji vam je omiljeni komad u ovoj kolekciji?

– Kožna jakna od 499 kuna, obožavam je! Iskreno, voljela bih vidjeti neki brend koji nam u ovom trenutku može konkurirati cijenom i kvalitetom i napraviti ovakav proizvod po toj cijeni. Pa onda ovaj šljokičasti sako koji imam na sebi klasični je “wow” komad, zabavan je, kvalitetan, efektan, možete ga nositi s puno toga – haljinom, minicom, T-shirtom, čizmama, a svatko od nas može ga drukčije stilizirati, primjerice, s nečim što već imate u ormaru.

Evo, baš sam nedavno u “Project Runwayu” nosila leopard odijelo i svi su me pitali odakle mi. Rekla sam – to je moje, ja sam ga dizajnirala i košta samo 258 kuna!

Što vas inspirira kada dizajnirate?

– Putovanja, moj posao u modnoj industriji, magazini, moj ormar, buvljaci, gledanje ljudi na ulici, kako su oni obučeni... Ima jako puno utjecaja, pa i visoke mode, volim vidjeti kako su neke stvari sašivene, kakvi su krojevi, rubovi, ramena...

Prvi komad koji sam za ovu kolekciju dizajnirala bio je u leopard uzorku, zato što smo u New Yorku i zato što je ovaj grad džungla na asfaltu. Leopard uzorak sada je već klasik. Mogli ste ga nositi prije 5, 10, 15 godina i nositi ga opet za 10 godina i nitko vam neće reći da ste demode.

Živite dinamičan život, dizajnirate, imate TV show, model ste... Kako stižete biti posvećeni svim projektima?

– Da, uvijek se pitam čini li se samo meni kako vrijeme brzo prolazi. I ne okrenem se, a već kupujem božićne darove. Inače sam tip koji radi puno stvari istovremeno. Imam ogromni dvostruki radni stol, prepun svega i svačega. Nekad radim na nečemu, iskrsne problem koji ne znam riješiti i tada se odmaknem od svega, posvetim se nečem drugom pa se pojavi rješenje za ono prvo.

Koji biste savjet dali mladoj Heidi, gledajući iz današnje perspektive?

– Rekla bih joj – napravi sve isto. Imala sam puno uspona i padova u životu. Padovi su bitni jer, ako ih nemaš, ne možeš znati kakvi su usponi. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije