Iako im je cilj vjerojatno ostaviti dojam dobrog modnog ukusa i 'debelog' novčanika, istraživači sa Sveučilišta Michigan napravili su studiju da otkriju kako drugi percipiraju muškarce koji na odjeći nose upadljive logotipove poznatih i luksuznih brendova.
Rezultati su nedavno objavljeni u stručnom časopisu Personality and Social Psychology Bulletin ,a većina ljudi takve tipove, čini se, doživljava kao 'niškoristi propalice'...
- Takvo naglašavanje luksuza često doživljavamo kao privlačenje pažnje suprotnoga spola, što onome tko skupi brend nosi baš ide u prilog - rekao je autor studije, psiholog Daniel Kruger za Ladbible.
Uzavrele strasti kod farmera: Samanta i Neven ljubili se u gepeku, Rasema uživa sa Zvonkom
Kruger objašnjava kako i inače kod muškaraca bilo kakvo razmetanje (veličinom, bojom , zvukom ili luksuznim brendovima) ljudi uglavnom doživljavaju kao ulaganje prevelikog napora u privlačenje potencijalnih partnerica.
Ipak, studija je pokazala da naglašeni logotipi luksuznih brendova ponekad mogu i poboljšati konkurentnost i privlačnost onog tko ih nosi, dok manji i neuočljivi logotipi ostavljaju dojam - pouzdanosti.
To je pokazao eksperiment sa studentima na Michigan Sveučilištu kojima su istraživači pokazali dvije različite muške polo majice, jednu sa skromnim malim logotipom i drugu s jako velikim logom brenda.
Studenti su trebali detaljno opisati što misle kakva osoba nosi koju majicu, a većina ih je rekla da se oni s većim logom 'previše trude', a zapravo imaju malo potencijala. Uz to, ocijenili su ih kao muškarce koje više zanimaju usputne seksualne avanture nego dugoročne veze - ali i kao muškarce koji će vjerojatnije svoje partnerice varati nego oni s neupečatljivim logotipovima.
Istraživači su htjeli vidjeti i jesu li takvi muškarci uspješniji u privlačenju partnerica, a pokazalo se upravo suprotno - da istaknuti logo luksuznog brenda na odjeći žene više odbija, nego što ih privlači.
Jednostavan trik za skidanje mrlja s daske za rezanje!
Da zele se pokazat sa su netko i nesto