Muškarci novac najrađe troše na ugađanje samom sebi i to više od žena. Naime, istraživanje koje je proveo MasterCard pokazuje kako 18 posto muškaraca, naspram 13 posto žena, troši novac na doživljaje i u svrhu poboljšanja kvalitete slobodnog vremena.
Skoro jedan od pet muškaraca (18%) potrošit će više od 100 eura, dok će isti taj iznos potrošiti samo jedna od deset žena (8%). To znači da si muškarci češće ugađaju i pritom troše dvostruko više novca.
No, iako se čini da su muškarci veliki potrošači, žene su te koje zaista znaju iskoristiti ugađanje samima sebi za popravljanje raspoloženja. Jedan od trojice muškaraca (33%) će se počastiti kako bi se razveselio za razliku od preko polovice žena (51%), što pokazuje da, iako ne troše na sebe koliko muškarci, žene ipak ostvaruju više zadovoljstva.
Zanimljivo je da Europljani ne osjećaju grižnju savjesti zbog povremenog trošenja novca na ugađanje samima sebi (58%), što potvrđuju i prošlogodišnji rezultati, kada je većina ispitanika izjavila da je njihovo osnovno pravo ugoditi si. Istraživanje je pokazalo da žene osjećaju više grižnje savjesti zbog potrošnje na sebe, unatoč tome što manje troše.
Europski rezultati vrlo su zanimljivi i zbog podatka da si muškarci vole ugoditi jednako često kao i žene, a većina će se nagraditi više od jednom mjesečno (18% muškaraca i 17% žena). Iako muškarci vole sami sebe razmaziti jednako često kao i žene, to zadovoljstvo traže u vrednijim i skupljim stvarima. 24% muškaraca naspram 13% žena voli potrošiti novac na skuplje stvari poput putovanja, zabave i tehnologije, dok žene troše na jeftinija zadovoljstva poput kozmetike, časopisa, čokolade i kolača.
Ovo istraživanje je provedeno u 17 zemalja, a anketirano je 15.129 ispitanika.
>> Najviše ode na higijenu: Evo kako uštedjeti na vodi!