cjenometar

Na dubrovačkim zidinama tri dl Ožujskog piva stajat će vas 33 kn!

zidine
Zvonimir Pandža/Pixsell
10.06.2010.
u 20:00

Svatko ima pravo formirati sam svoje cijene i ne postoji organ koji mu ih može nametnuti, ali pohvalno je kontrolirati cijene kaže J. Kolarević.

Potrošači i trgovci jednako su pogođeni Večernjakovim pisanjem o visokim cijenama, koje je među građanima pobudilo velik interes. (Pre)visoke cijene, naime, većinu građana vrijeđaju jer se smatraju prevarenima. Trgovci pak žele zaraditi što više u što kraćem roku. Redakcijski telefoni ne prestaju zvoniti, mnogi žele ispričati kako su se i oni opekli na moru.

– Bio sam na kruzeru s pet zvjezdica i pio pivo od četiri decilitra koje sam platio oko pet eura (oko 36 kuna), a dođem u Dubrovnik i malo Ožujsko pivo (0,33 dL) platim 33 kune. Mjesto se ne bi moglo čak ni zvati lokalom, ima oko šest stolova vani, a nalazi se ispod zidina na jugoistočnoj strani s natpisom Cold drinks – ispričao nam je šokirani čitatelj Vlado Kovač iz Zagreba. I brojni drugi potrošači, koji pak žele ostati anonimni, javljaju kako su i gdje popili najskuplje piće u životu ili pojeli sladoled koji ih je “osvježio” divljom cijenom, a ne okusom!

Turisti su u Dubrovniku već navikli na šokantno visoke cijene i svi će reći: Pa, to i nije neka novost! No ove se godine ruše i te granice. Kava s mlijekom u Dubrovniku stoji 12 kuna (s kapljicom mlijeka). Cijene domaćega točenog piva od 0,5 dL kreću se od 25 do 40 kuna, dok je cijena stranog piva od 35 do 40 kuna. Skupa je i hrana, ćevapi stoje 50 kuna. Kugla sladoleda u slastičarnici stajat će vas nevjerojatnih 10 kuna! Zbog divljanja cijena na Jadranu možemo se zgražati, ali prozivanje “mjerodavnih” uzaludno je.

– U tržišnoj ekonomiji i privatnom poduzetništvu svaki subjekt ima pravo formirati cijene onog što prodaje. Kako ih odredi, tako će i proći, no sam procjenjuje isplati li mu se to ili ne, a na nama je da biramo gdje ćemo kupiti. Zato valja proučavati cijene – objašnjava Jadranka Kolarević, predsjednica Društva Potrošač. Međutim, kad bi se udružili svi slastičari u mjestu i nerealno podigli cijene, takav bi slučaj trebalo projaviti Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja, napominje J. Kolarević.

Komentara 52

GR
gromCH
21:25 10.06.2010.

DUBROVNIK je marsovska destinacija a ne svjtska.....................

VI
vidimškoj
22:05 10.06.2010.

gromCH @ a može li se brodom u taj Bern??

GR
gromCH
21:21 10.06.2010.

stari grad u Bernu 3dl piva oko 4 fr=20 kuna

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?