Promocija Hrvatske 365, projekta produljenja sezone, privedena je kraju u Italiji, Austriji, Francuskoj, Norveškoj, Švedskoj i Velikoj Britaniji u rujnu, a u Njemačkoj i Sloveniji intenzivno se nastavlja sve do kraja listopada.
Sve što Hrvatska ima ponuditi posezonskim gostima reklamirano je na dvadesetak portala i u brojnim specijaliziranim tiskanim magazinima diljem Europe. Hrvatska turistička zajednica na to troši četiri milijuna kuna. Ovih dana na teren, pred turističke radnike i novinare osam zemalja, izlaze i predstavnici 22 destinacije koje su se odlučile već ove godine pokušati produljiti sezonu za koji dan.
Vatromet ideja
Prije tri tjedna lansirana je i posebna HTZ-ova podstranica koja je dosad imala čak 120.000 posjetitelja.
Projekt tako uglavnom teče prema planu. Turističke vlasti očekuju da će već ove jeseni donijeti i nekoliko postotaka gostiju više nego prošle godine, kad je Hrvatska u rujnu i listopadu ugostila oko dva milijuna turista. Jedino, zasad se još nije dogodio vatromet svježih ideja koji će našu zemlju učiniti jedinstvenom, drugačijom od konkurenata i privlačnom izvan sezone.
Ruralni turizam
Jesenske manifestacije koje se reklamiraju Europljanima dobrim su dijelom, naime, lijepo upakirana događanja koja postoje otprije i koja, povrh toga, dio hrvatskih turista već poznaje.
– Kasnilo se, ozbiljne pripreme počele su praktički tek u lipnju i srpnju ove godine pa domaćini u tim odredištima nisu imali previše vremena da bi se prihvatili i tog izazova. Projekt je sam po sebi dobar i šteta je što nije započet prijašnjih godina. Ovako, vjerujem da se tek dogodine mogu očekivati uistinu nove atrakcije i sadržaji te osjetnije produljenje sezone – ocjenjuje Dijana Katica, stručnjakinja za ruralni turizam, koja napominje da je taj segment zanemaren u promidžbi. – Istina je da se dio sadržaja koji se promovira odvija u ruralnom prostoru, ali sam ruralni turizam, koji je jedan od ključeva za dulju sezonu, ne ističe se dovoljno.
Kako god, rujan je prošao s mršavih 0,3 posto gostiju više nego lani (1,45 milijuna) i s dva posto više noćenja (8,75 milijuna). Koliko je dodatna promocija dala rezultata pokazat će se ovaj mjesec.
>>Herald Sun: Ovaj hrvatski otok najbolji je za odmor, a pizza je ukusnija nego u Italiji
>>Lorencin: 'Branje grojzdja' odlično se uklapa u program 'Hrvatska 365'
Pa baš i nije neki posjet za tri tjedna s obzirom na utrošene novce i svu moguću infrastrukturu.