Poznati brend kistova i dotataka za šminkanje, Noelle slavi svoj peti rođendan s nizom uzbudljivih aktivnosti. Povodom proslave, tvrtka pokreće novu kampanju pod nazivom "Snaga je u bojama" nadahnutu idejom da je snaga svake individue u njenim
jedinstvenim bojama i izrazima.
U samom fokusu ovog brenda je autentičnost, odnosno poticanje pojedinaca da budu svoji. Vodeći se mišlju kako je lice naše umjetničko platno, boje, teksture i linije koje nanosimo koriste se za izražavanje unutarnjih osjećaja i stavova, stvarajući
tako prava umjetnička djela – bezvremenska, jedinstvena i snažna, stoji u priopćenju. "Umjetnost je izraz autentičnog bića u raznim oblicima i mi smo nekako imali sreću proizvesti alat koji je dio svakodnevnog izražavanja upravo te autentičnosti. We love you to be yourself - to je prva poruka brenda koju vrlo glasno komuniciramo od samih početaka. Mi kao brend, svjesni odgovornosti platforme
koju imamo, svoj glas želimo koristiti za isticanje ljepote upravo u drugačijem", ističe Marijeta Duvnjak, osnivačica Noellea.
Kroz seriju umjetničkih slika kreiranih od strane likovne umjetnice Valentine Supanz Marinić u sklopu kampanje, Noelle želi napraviti odmak od nametnutih standarda ljepote i potaknuti na propitivanje što je istinska ljepota i naravno, osobni izričaj iste. U sklopu kampanje lansiran je i novi Candy set kistova za šminkanje koji sadrži pažljivo odabrane kistove dizajnirane za besprijekorno nanošenje šminke. U setu se nalazi kist za nanošenje pudera u prahu ili kamenu, kist za rumenilo ili bronzer, kist za tekući puder, kremaste konture ili kremasto rumenilo, kist za setiranje podloge puderom u prahu, kist za blendanje sjenila te kist za popunjavanje i uređivanje obrva.
VEZANI ČLANCI:
VIDEO: Znate li kada treba baciti proizvode za šminkanje?