Priča o Iskrenim vinima započela je 2013. godine kada su agencija Señor i studio Čavar kreirali branding i ambalažu za vina obiteljskog gospodarstva Matković. Inspirirani obiteljskim entuzijazmom, lako je bilo uvidjeti kako se tu ne radi o samo još jednom biznisu već o dugoročnom zajedništvu pretočenom u boce pune ljubavi.
Novi je branding i ambalaža nagrađivan od IdejeX, Sudnjega dana, Cropaka, Regpaka i Balcannesa do brojnih stranih festivala i publikacija.
Nakon kreativnog i komercijalnog uspjeha prve serije veseli nas nastavak ove priče s novim omotima koji skrivaju nove male istine. Odmotajte crni pinot, frankovku, rose ili cuvee i na etiketama vas očekuju male istine kakve se izgovaraju samo nakon par gutljaja ovih vina. Uz poznati postav agencije Señor i studija Čavar, za ovo je izdanje tim pojačala i Maja Danica Pečanić čije su odlične fotografije detalja vinograda na omotima vina.
>>Malo je stidljiva, ali kad natočim chardonnay, radi stvari od kojih se i meni rumene obrazi
Izvrsno! Bravo!