drugi čin-čin

Novo izdanje Iskrenih vina

iskrena vina
Foto: PR FOTO
1/11
05.10.2015.
u 15:31

Novi je branding i ambalaža nagrađivan od IdejeX, Sudnjega dana, Cropaka, Regpaka i Balcannesa do brojnih stranih festivala i publikacija

Priča o Iskrenim vinima započela je 2013. godine kada su agencija Señor i studio Čavar kreirali branding i ambalažu za vina obiteljskog gospodarstva Matković. Inspirirani obiteljskim entuzijazmom, lako je bilo uvidjeti kako se tu ne radi o samo još jednom biznisu već o dugoročnom zajedništvu pretočenom u boce pune ljubavi. 

Novi je branding i ambalaža nagrađivan od IdejeX, Sudnjega dana, Cropaka, Regpaka i Balcannesa do brojnih stranih festivala i publikacija.

Nakon kreativnog i komercijalnog uspjeha prve serije veseli nas nastavak ove priče s novim omotima koji skrivaju nove male istine. Odmotajte crni pinot, frankovku, rose ili cuvee i na etiketama vas očekuju male istine kakve se izgovaraju samo nakon par gutljaja ovih vina. Uz poznati postav agencije Señor i studija Čavar, za ovo je izdanje tim pojačala i Maja Danica Pečanić čije su odlične fotografije detalja vinograda na omotima vina.

>>Malo je stidljiva, ali kad natočim chardonnay, radi stvari od kojih se i meni rumene obrazi

Komentara 1

DU
Deleted user
21:39 05.10.2015.

Izvrsno! Bravo!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije