Jednostavno posebna

Oduvijek ste željeli zasjati na stranicama modnog magazina?

Hippy Garden
Foto: Luka Stanzl/Pixsell
08.01.2014.
u 12:42

U tijeku je natječaj "Jednostavno je biti posebna..." P&G-a i dm-a za sve ženske osobe u Hrvatskoj koje su starije od 16 godina.

Oduvijek ste željeli zasjati na stranicama modnog magazina i prepustiti se profesionalnim vizažistima i frizerima?

Iskoristite priliku da postanete novo zaštitno lice kampanje Hippy Gardena dizajnerice Đurđice Vorkapić.

U tijeku je naime natječaj "Jednostavno je biti posebna..." P&G-a i dm-a za sve ženske osobe u Hrvatskoj koje su starije od 16 godina. Dovoljno je u sljedećih nekoliko tjedana kupnja dva Pantene proizvoda u prodavaonicama dm-a i prijaviti se.

Natječaj traje od 2. siječnja do 15. veljače, a proces prijave i odabira se odvija na Facebook stranici Hippy Gardena. Uz kupnju dva Pantene proizvoda treba i poslati fotografiju cijele svoje figure na natjecaj@hippygarden.com.

Fotke ne smiju biti starije od mjesec dana, a kandidatkinje na njima trebaju imati puštenu kosu. Uz prijavu trebaju priložiti i sken računa, kojim se dokazuje kupnja proizvoda te kratko opisati kako im je Pantene promijenio kosu - i to je to!

Pobjednica u Cosmopolitanu

Najposebnijih 10 djevojaka bit će pozvano 22. veljače na casting, gdje će se odabrati tri finalistice koje će na završnom eventu biti predstavljene žiriju i novinarima.

Stručni žiri činit će Đurđica Vorkapić, dizajnerica Hippy Gardena; Tihana Harapin Zalepugin, direktorica modne agencije Talia Model; Mare Milin, poznata hrvatska fotografkinja; Marijana Filipović Grčić, glavna urednica Cosmopolitana, te predstavnici P&G-a i dm-a. Pobjednica će nakon proglašenja na eventu 4. ožujka imati photosession s poznatom hrvatskom fotografkinjom Mare Milin na kojem će predstaviti modele iz nove linije Hippy Gardena. Ovo jedinstveno iskustvo završit će objavom modnog editorijala u Cosmopolitanu u broju za travanj.

- Hippy Garden modnom avanturom u kampanji za sezonu proljeće 2014. ambiciozno najavljuje raznolikost današnje kreativne zajednice ne uključujući isključivo modele. Kampanja koju će kao svježe i novo lice predstavljati pobjednica slavit će ljepotu ljudi i osobnosti jedinstvenim modnim izričajem marke Hippy Garden što će ovjekovječiti legendarna fotografkinja Mare Milin – pojašnjava dizajnerica Đurđica Vorkapić.

>>Petak na Schwarzkopf Cro-a-Porteru: To je moda!

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije